پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/30 13:56
کد خبر: 9370

ایگواین به برادرش در MLS‌ ملحق می‌شود

​یک منبع خبری در ایتالیا مدعی شده است که مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس در آینده‌ای نزدیک راهی لیگ آمریکا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: سایت کالچو مرکاتو اعلام کرد که گونسالو ایگواین مهاجم تیم فوتبال یوونتوس در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود تا به برادرش فدریکو در تیم دی‌سی یونایتد در لیگ MLS آمریکا ملحق شود.

طبق ادعای این سایت، باشگاه دی‌سی‌ یونایتد مدتی است که به دنبال مهاجمی جدید می‌گردد تا جای خالی ستاره انگلیسی پیشین خود وین رونی را که سال گذشته به انگلیس برگشت، پر کند. رونی اکنون به عنوان مربی - بازیکن در تیم دربی کانتی فعالیت دارد.

اخیراً ماجراهایی میان ایگواین و باشگاه یوونتوس پیش آمده که گفته می‌شود امکان دارد باعث قطع همکاری طرفین شود. ایگواین با وجود اینکه دو ماه پیش به دلیل شیوع کرونا و تعلیق سری A به آرژانتین برگشت، باز هم از باشگاه یوونتوس خواست تا به او 5 روز بیشتر مرخصی بدهد تا به یکسری از امور شخصی‌اش رسیدگی کند. تعلل او در بازگشت اما ظاهراً باعث نارضایتی بانوی پیر شده است. او اکنون به تورین برگشته اما انتظار می‌رود که جایی در برنامه‌های بلند مدت سرمربی‌اش مائوریتزیو ساری نداشته باشد.

به همین دلیل گمانه‌‌زنی‌هایی درباره جدایی او از بیانکونری صورت گرفته که بازگشت به تیم سابقش ریور پلاته یکی از آنهاست. اما به نظر نمی‌رسد که باشگاه آرژانتینی بتواند حقوق فعلی ایگواین که 7 میلیون یورو در سال است را بپردازد. اکنون هم سخن از احتمال پیوستن او به تیم دی‌سی یونایتد به میان آمده جایی که برادر بزرگترش فدریکو در آن به عنوان هافبک هجومی بازی می‌کند و می‌تواند به کارفرمای آمریکایی خود برای جذب مهاجم سابق ناپولی کمک کند.

 

 

منبع: تسنیم 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yram3