پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/27 04:45
کد خبر: 9303

بسکتبال بانوان بلاتکلیف یک بازی

​مسئول کمیته مسابقات بسکتبال بانوان می‌گوید در مورد زمان برگزاری تنها دیدار برگشت بانوان تصمیم‌گیری نشده و فدراسیون به دنبال تعیین قهرمان در زمین بازی است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی:دیدار برگشت فینال بسکتبال بانوان بین تیم‌های گروه بهمن تهران و بانوان شهر گرگان به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد. هرچند فدراسیون بسکتبال پایان لیگ برتر مردان را اعلام کرد اما می‌گوید دیدار برگشت بانوان در شرایط مناسب برگزار می‌شود. ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش به تازگی از باز شدن ورزشگاه‌ها و برگزاری مسابقات برخی از رشته‌های انفرادی خبر داد. حسن روحانی نیز امروز (شنبه) اعلام‌ کرد فعالیت‌های ورزشی بدون حضور تماشاگر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بعد از عید فطر برگزار می‌شوند.

با این حال تالین طهماسیان، مسئول کمیته مسابقات بسکتبال بانوان در مورد وضعیت تصمیم‌گیری در مورد دیدار برگشت فینال لیگ بانوان به ایسنا گفت: هنوز مجوز ورزش‌های گروهی صادر نشده است و این بازی هم تیمی است در نتیجه مجوز برگزاری آن را نداریم.

طهماسیان در مورد اعلام پایان لیگ بیان کرد: در این مورد به نتیجه ای‌نرسیده‌ایم چون هدفمان این است که قهرمان را در زمین بازی مشخص کنیم.‌ با این حال هنوز زمان برگزاری بازی مشخص نیست و تابع تصمیمات وزارت ورزش هستیم.

 

منبع: ایسنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48dln3