یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/17 05:33
کد خبر: 9071

قرارداد ۹۰ درصد تراکتوری‌ها تمدید می‌شود

​سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: نظر من این است که بیش از ۹۰ درصد بازیکنان را حفظ کنیم به خصوص در ترکیب و اسکلت اصلی زیرا آن‌ها همگی ستاره‌های فوتبال ایران هستند.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی: ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور چند روز قبل قراردادش را برای فصل بیستم تمدید کرد و در لیگ بعدی هم هدایت سرخ‌ها را بر عهده دارد. او اولین عضو تراکتور است که برای فصل آینده به صورت قطعی در جمع سرخپوشان می‌ماند. ساکت بعد از این اتفاق، از مدیران باشگاه خواستار ادامه فعالیت اکثر بازیکنان تیم شد و با میرمعصوم سهرابی سرپرست مدیرعاملی باشگاه و همچنین مالک تراکتور قرار گذاشت تا لیست نهایی خود را برای تمدید قرارداد در فصل آینده در اختیارشان قرار دهد. تیم فعلی تراکتور در همه پست‌ها حداقل یک ستاره را در ترکیب خود می‌بیند و این بهترین اتفاقی است که می‌توانست برای تراکتور رخ دهد. آن‌ها البته در سمت راست خط دفاع و پیشانی خط حمله مشکلاتی داشتند، اما با خرید‌های جدید، این مشکل مرتفع شد. ساکت پس از تمدید قرارداد با تراکتور، به خبرنگار خبرورزشی گفته بود: «به دنبال ایجاد تغییرات زیادی در ترکیب تراکتور نیستم. می‌خواهم همه را نگه دارم، چون می‌دانم آن‌ها تا چه حد به کارم می‌آیند و در فصل آینده با همین بازیکنان می‌توانیم شروع بسیار خوب و پایان شیرینی در لیگ داشته باشیم. البته چند خرید دیگر هم نیاز داریم، اما نظر من این است که بیش از ۹۰ درصد بازیکنان را حفظ کنیم به خصوص در ترکیب و اسکلت اصلی زیرا آن‌ها همگی ستاره‌های فوتبال ایران هستند و با وجود این مهره‌ها می‌توانیم نسبت به آینده تیم‌مان امیدوار باشیم.»

در سوی دیگر، بد نیست بدانید بازیکنانی مثل اکبر ایمانی، میلاد فخرالدینی، محمدرضا خانزاده، حمزاوی اوکاچا، محمدرشید مظاهری، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، میثم تیموری، رضا شکاری، محمدرضا آزادی و... قرارداد دارند و نیازی به تمدید قراردادشان نیست، اما مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی که بدون تردید مهم‌ترین مهره‌های این تیم به حساب می‌آیند باید برای تمدید قرارداد بار دیگر با مسئولان باشگاه مذاکراتی داشته باشند زیرا قرارداد مالی آن‌ها نیاز به بازنگری دارد. از سوی دیگر، رضا اسدی ستاره این تیم در کنار محمدرضا اخباری، ویلیان میمبلا، جفرسون یوری، ساسان انصاری و... بازیکنانی هستند که قراردادشان به پایان می‌رسد و برای لیگ بعدی باید به فکر قرارداد جدیدی باشند.

 

منبع: خبرورزشی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zawn2