پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/15 16:00
کد خبر: 9037

مورینیو می‌خواست آلفونسو دیویس را به یونایتد ببرد

​نیک هوسه، مربی سابق آلفونس دیویس، فاش کرد که ژوزه مورینیو قصد داشت این مدافع جوان را به منچستریونایتد ببرد اما تعلل این باشگاه باعث شد تا در نهایت این بازیکن راهی بایرن مونیخ شود.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: منچستریونایتد یکی از باشگاه هایی بود که این ستاره کانادایی را برای چند سال زیر نظر داشت اما در نهایت برای امضای قرارداد با او تردید داشتند و این باعث شد تا دیویس به بایرن مونیخ رفته و اکنون به یکی از آینده دار ترین ستاره های فوتبال دنیا تبدیل شده است.

هوسه، مربی او در ونکوور وایت کپس گفت:" وقتی ژوزه مورینیو در آنجا بود، واقعا او را می خواست اما این اتفاق هرگز رخ نداد. آنها صبر کردند و صبر کردند و در نهایت فکر می کنم آنها دیدگاه و اعتقاد بایرنی ها را نداشتند.

من با دو سه باشگاه دیدار کردم اما صحبت کردن با مدیران بایرن و دیدن برنامه های آنها باعث شد که فکر کنم بهترین جا برای آلفونسو است. صادقانه بگویم، پیشنهادهایی شد که فکر می کنم بقیه با اشتیاق آن را قبول می کردند اما بایرن بازیکنان کمی داشت، فرانک ریبری و آرین روبن هم در حال بازنشسته شدن بودند و این برای او خوب بود.

من از یک باشگاه انگلیسی در مورد برنامه شان برای آلفونسو سوال کردم و آنها گفتند که احتمالا او را در تیم دوم می گذارند یا به باشگاه دیگری قرض می دهند زیرا مطمئن نیستند که بتواند اجازه کار بگیرد.

اما بایرنی ها فقط به تلفن زدن اکتفا نکردند. آنها یک پاورپونت آماده کرده بودند، باحضور مارکو نپه (مدیر بازیکن یابی) و حسن صالحمیدزیچ (مدیر ورزشی). آنها پست او در زمین را نشان دادند؛ جایی که قرار بود بازی کند. آنها نشان دادند که چطور در تیم 19 بازیکن دارند؛ 50 بازی در هر فصل انجام می دهند و بازیکنان به طور میانگین در 80 درصد از بازی ها حضور دارند."

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mvly4