چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/16 11:14
کد خبر: 9057

پیشگویی سامان قدوس در تلویزیون سوئد

​بعد از اعلام پایان لیگ 1 فرانسه تیم آمیان که سامان قدوس بازیکن ایرانی را در اختیار دارد به لیگ دسته پایین تر سقوط کرد.

به نقل از fotbollskanalen: در هفته گذشته لیگ فوتبال فرانسه به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. اندکی پس از آن و بعد از پایان لیگ ، پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان اعلام شد و تیم های قعرنشین سقوط کردند. یکی از تیم هایی که به لیگ دسته پایین تر سقوط کرده آمیان است که سامان قدوس را در اختیار دارد.

با این وجود این باشگاه تمام تلاش را خود را می کند تا نارضایتی خود را از این تصمیم اعلام کرد و از روز اول روی ناعادلانه بودن این حکم اصرار داشتند. در وبسایت باشگاه آمیان کمپینی با شعار" برای عدالت" راه اندازی شده و از هواداران خواسته شده که با پیوستن در این کمپین و امضای آن برای شکستن این حکم متحد شوند.

در همان شروع این کمپین بیش از 4200 نفر آن را امضا کردند. یکی از بازیکنان آمیان که در اینروزها در این رابطه صحبت کرده است سامان قدوس است. او که هفته گذشته در کانال Fotbollskanalen حضوریافته بود از فصل کابوس وارش صحبت کرده و از محرومیت، مصدومیت و در نهایت از احتمال سقوط آمیان گفت. نکته جالب اینجا است که این مصاحبه قبل از تعطیلی لیگ فرانسه انجام شده بود واین بازیکن سابق استروسند در واقع یک پیش بینی - پیشگویی -درست انجاام داد. قدوس گفت:" من فقط امیدوارم این فصل تمام شود تا بتوانم همه اتفاقاتی را که افتاده فراموش کنم."

علاوه بر جمع آوری امضا ، باشگاه آمیان برای تجدید نظر در این حکم اقدامات قانونی را نیز انجام داده است

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gv5z3