پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/14 14:33
کد خبر: 8999

تهدید ستاره محبوب گواردیولا به جدایی از سیتی

کوین دی بروین یک سال به سیتی فرصت خواهد داد تا مشکلات با یوفا را حل و فصل کند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: کوین دی بروین یک سال به سیتی فرصت خواهد داد تا مشکلات با یوفا را حل و فصل کند.

اتحادیه فوتبال اروپا اواخر بهمن ماه به طور رسمی اعلام کرد باشگاه منچسترسیتی به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا و به اتهام سندسازی و اعلام غیرواقعی رقم درآمدهایش برای توجیه خریدهای نجومی بین سال‌های 2012 تا 2016 به مدت دو سال از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا محروم است.

این باشگاه انگلیسی حالا تنها امیدش برای نجات از این شرایط، تغییر این حکم توسط دادگاه حکمیت ورزش (‌CAS) است.

محرومیت اخیر در پی افشاگری دو سال پیش نشریه اشپیگل بوده اما یوفا حالا قصد دارد تحقیقات جدیدی در مورد سال های 2016 تا 2020 را نیز شروع کند.

سیتی با استخدام وکلایی خبره اطمینان دارد که این رای را باطل خواهد کرد و به ستاره های خود این را وعده داده است. محرومیت دو ساله ی سیتی می تواند باعث جدایی بسیاری از ستاره های این تیم شود و در این صورت، پروژه های جاه طلبانه باشگاه با خطر بزرگی مواجه خواهد شد.

کوین دی بروین یکی از بازیکنانی است که ممکن است در صورت باقی ماندن محرومیت، به تیمی دیگر برود. ستاره محبوب پپ گواردیولا به نشریه بلژیکی "'Het Laatste Nieuws" گفت:« فعلا فقط منتظرم ببینم نتیجه فرجام خواهی چه خواهد شد. باشگاه به ما گفته است که 100 درصد رای عوض خواهد شد و من ترجیح می دهم در این قضیه، به تیمم ایمان داشته باشم.

در هر صورت می توان یک سال منتظر نتیجه ماند اما اگر قرار باشد رای برای سال دوم هم باقی بماند، شرایط تغییر خواهد کرد. قطعا اگر تصمیمی برای جدایی بگیرم، همه متوجه خواهید شد. فعلا اما صبر می کنم تا ببینم دفاعیه باشگاه جواب می دهد یا خیر.»

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48nvw4