یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/14 07:42
کد خبر: 8980

چرا وزارت ورزش بین بازنشسته‌ها فرق می‌گذارد؟

​ در حالی که بسیاری از مدیران ورزشی بازنشسته هستند، اما تنها نام روسای فدراسیون‌های پرورش اندام و ورزش‌های روستایی به عنوان مدیران بازنشسته منتشر شد.

 

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: طبق اعلام مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان، ۲ رئیس فدراسیون به خاطر بازنشستگی مجبور هستند از سمت‌های خود کناره گیری کننذ. ناصر پورعلی فرد و غلامرضا جعفری که ریاست فدراسیون‌های پرورش اندام و ورزش‌های روستایی را بر عهده دارند در پایان اردیبهشت به صورت رسمی بازنشسته خواهند شد و برای این دو فدراسیون سرپرست انتخاب می‌شود.

به جز پورعلی فرد و جعفری، نام مدیران ورزشی بسیاری در لیست بازنشسته‌ها به چشم می‌خورد. مدیرانی که در بین آنها نام برخی از روسای فدراسیون‌ها و همچنین تعدادی از مدیران رده بالای وزارت ورزش هم به چشم می‌خورد، اما وزارت ورزش تلاش می‌کند تا این افراد بتوانند همچنان به فعالیت خود ادامه دهند.

این موضوع باعث اعتراض پورعلی فرد و جعفری هم شد چرا که اعتقاد داشتند وزارت ورزش می‌توانست به هر شکلی که شده آنها را در سمت هایشان حفظ کند، اما قرعه به نام روسای فدراسیون‌های پرورش اندام و ورزش‌های روستایی افتاد تا مجبور شوند از سمت هایشان کناره گیری کنند. آن چیزی که مسلم است همه مقابل قانون یکسان هستند و وزارت ورزش هم نباید اجازه ندهد برخی بازنشسته‌ها بتوانند همچنان به فعالیت خود ادامه دهند.

 

منبع: میزان 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3en5a3