پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/17 16:14
کد خبر: 9683

می‌خواهم به همه جام‌ها برسم

کپا آریسابالاگا، دروازه بان اسپانیایی چلسی، اعلام کرد که می خواهد با این باشگاه به همه جام ها برسد و از اینکه هنوز از اعتماد کامل فرانک لمپارد برخوردار است، ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: چلسی در تابستان 2018 با انتقالی 90 میلیون دلاری، کپا را از اتلتیک بیلبائو به خدمت گرفت تا این دروازه بان اسپانیایی به گران ترین دروازه بان دنیا تبدیل شود.

اما او نتوانست در این مدت انتظارها را برآورده کند و حتی لمپارد در 5 هفته از 7 بازی آخر چلسی پیش از تعطیلی رقابت ها به دلیل کرونا، از ویلی کابایرو در ترکیب اصلی استفاده کند. همین مسئله شایعاتی در مورد احتمال جدایی کپا از جمع آبی های لندن ایجاد کرد اما او همچنان روی کارش در استمفورد بریج تمرکز دارد و تاکید کرد که مشکلی با لمپارد ندارد.

او به مارکا گفت:"  رابطه بین من و فرانک خیلی خوب است. او از اولین لحظه به من اعتماد داشت. او است که باید تصمیم بگیرد اما احساس می کنم او به من اعتماد دارد؛ هم او و هم کل تیم. همه ما دوست داریم در همه بازی ها، حضور داشته باشیم.

واقعیت این است که در بین تیم های انگلیسی، در 10 سال اخیر چلسی بیشترین جام ها را برده است و فکر می کنم ما باید این جاه طلبی را داشته باشیم. در واقع من برای همین به اینجا آمدم و در اولین فصل، لیگ اروپا را بردیم. ما تیم جوانی داریم.

سپس از خرید بازیکن در بازار نقل و انتقلات محروم شدیم اما باید برای بردن جام مبارزه کرد. می خواهم با چلسی و با تیم ملی به همه جام ها برسم."

 

 

منبع: ورزش سه 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kja82