پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/17 16:12
کد خبر: 9682

تیری آنری: نبرد بزرگی با او داشتم

​تیری آنری، ستاره فرانسوی آرسنال در مورد رقابت گذشته اش با رود فان نیستلروی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: تیری آنری و نیستلروی در اوایل هزاره جدید 5 سال برای کسب عنوان آقای گلی رقابت داشتند که 4 بار مهاجم آرسنال و یک بار مهاجم یونایتد پیروز شدند. ریو فردیناند چندی قبل فاش کرد نیستلروی اگر متوجه می شد تیری آنری موفق به گلزنی شده ناراحت می شد، اما اسطوره آرسنال تاکید کرد او چنین اخلاقی نداشته است.

تیری آنری گفت: "داستانی طولانی بین من و نیستلروی وجود داشت، زیرا برای چند فصل یکی از بین ما دو نفر آقای گل می شد. اما اگر خاطرتان باشد من گاهی پنالتی ها را به دیگران می سپردم. یادم است آخرین باری که ادو برای آرسنال بازی می کرد،

من و نیستلروی برای کسب عنوان آقای گلی رقابت داشتیم، اما من پنالتی را به ادو سپردم. شما به آمار پاس گل های من نیز دقت کنید، عملکرد من در مقابل دروازه نشان می دهد وسواس داشتم یا خیر و فکر می کنم اگر تنها به فکر کفش طلا بودم نمی توانستم آن تعداد پاس گل را ارسال کنم.

گاهی اوقات ممکن است یک بازیکن علیرغم گلزنی یا ارسال پاس گل نمایش ضعیفی داشته باشد و برخی اوقات بدون این کارها نیز می توان موثر بازی کرد. اگر من موفق به گلزنی یا دادن پاس گل نمی شدم این اتفاق من را ناراحت می کرد، زیرا تصور می کردم نتوانسته ام به تیمم کمک کنم و این موضوع بستگی به ارزش های مورد نظر یک فرد دارد.

در دیداری مقابل ساندرلند کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای ما قطعی شده بود و من سه پاس گل در بازی به لیونگبرگ دادم و نیستلروی یک گل از من جلو زد. من می توانستم حریص باشم و برای خودم بازی کنم، اما فوتبال اینگونه است. نیستلروی یک مهاجم شگفت انگیز بود و من با او نبردهای زیادی داشتم."

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jg9l4