جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/10 14:13
کد خبر: 8883

همکاری با نیمار افتخار بزرگی برای من بود

ا​ونای امری، سرمربی سابق پاری سن ژرمن، تمجید ویژه از نیمار انجام داد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی:  سرمربی پیشین آرسنال که در پی کسب نتایج ناامید کننده با این تیم در اوایل فصل، از سمت خود برکنار شد حالا به کشور خودش یعنی اسپانیا بازگشته است. اونای امری اما پس از انتخاب به عنوان سرمربی پاری سن ژرمن در سال ۲۰۱۶ خودش را در قامت یک سرمربی فوق‌العاده ظاهر کرد چرا که سه بار با سویا مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ اروپا دست یافت.

امری که در پاری سن ژرمن با ستاره برزیلی این تیم یعنی نیمار همکاری کرده بود حالا ابراز امیدواری کرده که او بار دیگر با کشور اسپانیا لالیگا بازگردد.

این سرمربی اسپانیایی در این باره گفت: " حالا که در اسپانیا هستم دوست دارم بهترین بازیکنان در اینجا باشند. با وجود این که کریستیانو رونالدو اینجا را ترک کرد اما دوست دارم مسی در لالیگا ادامه دهد و این که نیمار برگردد. وجود این بازیکنان باعث می‌شود که لالیگا بزرگتر شود."

امری در ادامه گفت: " نیمار یک قلب بزرگ دارد که شما هم باید آن را درک کنید. طول دوران یک حرفه ای ورزشی بسیار کوتاه است بنابراین لازم خواهد بود که شما روی لحظات مهم حرفه خود تمرکز کنید. باید به نیمار گفته شود که از این لحظات استفاده کند تا در دنیا به بهترین تبدیل شود؛ کاری که او توانایی اش را دارد. همیشه گفته ام که برایم باعث افتخار بود که یک سال به نیمار کار کردم."

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kvkq2