پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/08 09:20
کد خبر: 8829

ماجرای یک عکس جنجالی از پرسپولیس ها

جزئیات جدیدی از ماجرای تمرین چند بازیکن پرسپولیس در روزهای قرطینه منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: اگر چه یحیی گل‌محمدی در مصاحبه با برنامه ورزش و مردم اعلام کرد تصویر منتشر شده مربوط به قبل از تعطیلات نوروزی و ممنوعیت تمرین دسته جمعی بوده منتهی گزارش امروز ما، بر خلاف صحبتهای سرمربی پرسپولیس است.

آنطور که این روزنامه نوشته، داستان از جایی شروع شده که مسعود حسن‌زاده مهاجم سابق ذوب آهن و سپاهان عکس تمرینش با چند بازیکن پرسپولیس را در فضای مجازی منتشر کرد منتهی تا بخواهد این عکس را حذف کند، عکس همه جا پخش شده است.

این روزنامه در ادامه گزارشش به این نکته اشاره کرده که این درست که سرخ‌ها در یکی از اماکن ورزشی حضور پیدا کرده بودند و این هم درست که حضور چندنفره در تمرین داشته‌اند، اما طبق شنیده‌ها این تمرین کاملا به‌ صورت انفرادی انجام شده و بازیکنان بدون اینکه با یکدیگر سروکاری داشته باشند، به تمرین پرداخته‌اند، اما آنها که از لورفتن این تمرین در فضای مجازی شوکه شده بودند، به‌جای اینکه درخصوص این عکس توضیح داده و با یک عذرخواهی ساده آن را ختم به‌خیر کنند، روی به تکذیب آورده و باعث شدند این بحث همچنان در رسانه‌ها ادامه‌دار باشد.

به نوشته این روزنامه، افشین پیروانی علیرغم تکذیب تمرین چند بازیکن پرسپولیس در روزهای قرنطینه، شدیدا با بازیکنان خاطی برخورد کرده و حسابی از خجالت آنها درآمده است. طبق شنیده‌ها پیروانی به آنها اولتیماتوم داده که دیگر هوس این‌گونه تمرین کردن به سرشان نزند، چراکه هم می‌تواند سلامتی آنها را به خطر بیندازد و هم برای باشگاه ایجاد مشکل کند.

 

منبع: فرهیختگان

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2azwe3