چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/06 13:32
کد خبر: 8783

گلر اسپانیایی در چلسی ماندگار می‌شود؟!

به نظر می‌رسد با توجه به بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا کپا آریسابلاگا در چلسی ماندگار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: بعد از درخشش در ترکیب تیم اتلتیکو بیلبائو بود که چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب دروازه‌بان این تیم یعنی کپا آریسابلاگا دوخته‌ شد. با این وجود در حالیکه رئال مادرید هم به دنبال جذب این دروازه‌بان بود اما نهایتاً کپا در سال ۲۰۱۸ راهی لیگ برتر انگلیس و باشگاه چلسی شد..

دروازه بان اسپانیایی فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود تا جایی که می‌توان از او به عنوان یکی از ارکان موفقیت تیم مائوریتزیو ساری در رقابت های لیگ اروپا یاد کرد. جایی که چلسی با غلبه بر آرسنال در بازی فینال به مقام قهرمانی مسابقات لیگ اروپا دست یافت.

فصل جاری مسابقات اما برای که کپا آریسابلاگا کاملاً کابوس‌وار پیش رفته است تا جایی که او پیش از تعلیق رقابت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شده بود و جای خود را به دروازه‌بان آرژانتینی و پا به سن گذاشته چلسی یعنی ویلی کابایرو داده بود.

عملکرد ضعیف کپا باعث شده که شایعاتی درباره خروج او از چلسی مطرح شود. همچنین گفته شد که باشگاه لندنی به شدت شرایط جذب جانلوئیجی دوناروما از میلان را دنبال می‌کند اما حالا دیلی میل مدعی شده به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا احتمالاً گلر اسپانیایی در استمفوردبریج ماندگار خواهد شد.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kvmd2