سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/03 03:54
کد خبر: 8713

جوکوویچ: مخالف زدن واکسن کرونا هستم!

​نواک جوکوویچ ستاره صربستانی دنیای تنیس می‌گوید چندان میانه خوبی با زدن واکسن کرونا ندارد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: نواک جوکوویچ ستاره تنیس جهان با ماجرای طرح اجباری واکسیناسیون ویروس کرونا و در صورتی که این طرح در مورد بازیکنان تنیس قطعی شود، مخالف خواهد کرد. طبق این طرح بازیکنانی که برای شرکت در تورنمنتی‌ به کشورهای دیگر می‌روند باید به صورت اجباری واکسن مربوط به این ویروس جدید را بزنند.

ستاره صربستانی در این مورد گفت: «شخصاً علیه ماجرای واکسیناسیون هستم و اصلاً نظر مساعدی روی آن ندارم. دوست ندارم کسی مرا مجبور به واکسن زدن کند تا بتوانم بعد از آن به مسافرت بروم.»

مرد شماره یک تنیس جهان این حرف‌ها را در حالی زد که در اسپانیا به‌سر می‌برد، جایی که در کنار خانواده‌‌اش در قرنطینه هستند و بیرون نمی‌روند. او در یک ویدئوکنفرانس در فیسبوک پاسخگوی سؤالات خبرنگاران شد: «ما بازیکنان باید سفر کنیم. به نظرم این اولین و مهمترین چالش برای ماست.»

نوله ۳۲ ساله که سال گذشته عملکردی فوق‌‌‌العاده داشت و به نظر می‌رسید امسال بتواند رکوردهای فوق‌‌‌العاده دیگری را نیز برای خود ثبت کند حرف‌هایش را این‌طور ادامه داد: «اگر واکسیناسیون اجباری شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟ باید تصمیمی خاص در این مورد بگیرم چون نمی‌توانم راحت با این موضوع کنار بیایم.» او در مورد اینکه آیا شخصاً حاضر است این اتفاق را قبول کند یا نه هم گفت: «در حال حاضر نظرم این است که با این کار مخالف هستم و احساس خوبی نسبت به آن ندارم. شاید هم نظرم در آینده عوض شود، فعلاً نمی‌توانم پیش‌بینی کنم.»

 

منبع: خبرورزشی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mvm84