چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/02 14:32
کد خبر: 8707

سعادتمند گول 13 دلار هوادار نروژی را خورد؟!

​احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه با صدور پیامی از زحمات ایمان ابراهیمی هوادار ایرانی مقیم نروژ تشکر کرد اما حالا درباره هواداری که وعده پرداخت مطالبات میلیچ و دیاباته را به مدیران استقلال داده بود، اطلاعات جالبی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی:  حتما در جریان هستید که چند روز قبل باشگاه استقلال از یکی از هوادارانش که مقیم اروپاست برای پرداخت بخشی از مطالبات دو بازیکن خارجی‌اش تشکر کرد. منتهی هم میلیچ هم دیاباته از واریز پول به حسابشان اظهار بی اطلاعی کردند و از آنجایی که در فضای مجازی اطلاعات زیادی درباره سوابق هوادار مربوطه منتشر شد، گویا کلا استقلالی‌ها قید کمک گرفتن از این هوادار را زدند.

یکی از اطلاعاتی که درباره الف.الف منتشر شده، ماجرای قول او به باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات سرور جپاروف است.

آنطور که خبرورزشی نوشته، زمانی که باشگاه استقلال برای حفظ جپاروف نیاز به 135 هزار دلار داشت، این فرد ادعا کرد که پول جپاروف را پرداخت خواهد کرد تا این بازیکن در استقلال بماند.

او رسید بانکی پرداخت 135 هزار دلار را به استقلال داد و آنها هم آن را برای سرور جپاروف فرستادند منتهی وقتی هافبک ازبکستانی به بانک رفته مشخص شده به جای 135 هزار دلار، فقط 13 دلار به حساب او واریز شده و الف.الف با فتوشاپ، واریزی‌اش را چند برابر کرده تا اینگونه مدیران باشگاه استقلال را گول بزند!

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dm9q4