پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/02 14:29
کد خبر: 8704

مقایسه پوگبا با جرارد!

​اسطوره باشگاه منچستریونایتد، هافبک فرانسوی شیاطین سرخ را با استیون جرارد مقایسه کرد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: پل پوگبا از زمانی که در سال 2016 با انتقالی پرسروصدا در ازای 89 میلیون پوند از یوونتوس به منچستریونایتد بازگشت، عملکردی پرفراز و نشیب داشته و همین باعث شده تا انتقاداتی به او وارد شود، اما اسطوره این باشگاه انگلیسی از این بازیکن تمجید و او را با هافبک پیشین لیورپول مقایسه کرد.

پل اسکولز که پیش از بازنشستگی‌اش سابقه بازی با پوگبا در منچستریونایتد را داشت، در گفت‌وگو با «پادکست منچستریونایتد» گفت: من مدت کوتاهی کنار پوگبا بازی کردم و همه می‌دانند که او چه استعدادی دارد. پل در یوونتوس فوق‌العاده بود، در جام جهانی 2018 درخشید و در مقاطعی هم در منچستریونایتد واقعاً خوب بوده است. پوگبا می‌تواند به عنوان یک هافبک هر کاری کند و احتمالاً می‌توانید او را با توجه به سرعت، قدرت و مهارتی که دارد به استیون جرارد تشبیه‌اش کنید. پل واقعاً قادر به انجام هر کاری است.

هافبک 27 ساله شیاطین سرخ اخیراً در گفت‌وگو با «پادکست منچستریونایتد» گفته بود: وقتی به بازی‌های پیرلو و اسکولز نگاه می‌کنید، چیزهای زیادی می‌آموزید. من چیزهای زیادی از آنها آموختم و هنوز هم در حال یادگیری هستم. برایم فوق‌العاده بود که می‌دیدم آنها چطور تمرین می‌کنند و همین باعث می‌شد تا برای پیشرفت تلاش کنم. باید بیشتر کار کنم و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در پیش دارم. پیرلو و اسکولز، هافبک‌هایی بودند که کنترل بازی را در دست می‌گرفتند، بازیکنانی که باید به آنها نگاه کرد و چیزهای زیادی از آنها آموخت.

پوگبا این فصل به دلیل دو مصدومیت جدی تنها توانسته در هشت بازی از رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به میدان برود.

 

منبع: تسنیم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/395ke2