یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/30 06:55
کد خبر: 8619

سعادتمند: سعی می‌کنم وعده‌ام را اجرایی کنم!

​مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:سعی می کنم به حرفی که به بازیکنان زدم را اجرایی کنم.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: احمد سعادتمند در خصوص میزبانی از خانواده زنده یاد پورحیدری اظهار داشت: ما طی روزهای گذشته میزبان تعدادی از پیشکسوتان باشگاه بودیم و امروز هم میزبان خانواده محترم پورحیدری بودیم و خوشحالم این عزیزان را می بینم. امیدوارم در کنار آنها لحطات خوبی را برای باشگاه رقم بزنیم.

وی با اشاره به موانعی که در باشگاه استقلال وجود دارد گفت: ما از 16 فروردین که مسئولیت را قبول کردیم تلاش کردیم با نشست های کارشناسی و دقیق عزیزانی را که لاقه دارند به استقلال کمک کنند را شناسایی کنیم. آن فردی که رزومه دارد و اهلیت دارد را شناخته و وارد مذاکره شدیم. باز هم می گویم به خاطر یک میلیارد توان هرگز باشگاه را 10 میلیارد زیر قرض نمی بریم.

سعادتمند تصریح کرد: چون باشگاه استقلال بزرگ است مدیون این یک میلیارد یا دو میلیارد نخواهیم بود و در تلاش هستیم از کسانی که صادقانه استقلال را دوست دارند جذب کنیم. کسانی که امتیازاتی به باشگاه بدهند در این بخش به ما کمک خواهند کرد. سعی می کنیم تا یکی 2 هفته آینده این مساله را حل کنیم و این نوید را می دهم که با تمام توان و کمک پیشکسوتان و هواداران بتوانیم نتایج خوبی در شان استقلال کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه مطالبات بازیکنان را کی پرداخت می کند گفت: راستش در این 2 هفته فقط یک بار مصاحبه کردم و امروز هم قصد مصاحبه ندارم. به احترام شما پایین آمدم ولی چیزی که قبلا گفتیم سعی می کنیم اجرایی کنیم.

 

منبع: فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v8bz2