پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/29 01:22
کد خبر: 8595

از دخسوس رضایت نداشتیم

سرپرست باشگاه پارس جنوبی گفت: در مورد تسویه بدهی‌های سال گذشته، مطالبات بازیکنان تیم خودم و افرادی که شکایت کرده بوند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت کردیم.

 

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: مراد مرادی در خصوص این که برخی از بازیکنان و مربیان سال گذشته پارس جنوبی جم مدعی هستند؛ بر خلاف اظهارات سرپرست فعلی باشگاه پارس جنوبی هنوز مطالبات سال گذشته آن‌ها باقی مانده، اظهار داشت: در مورد تسویه طلب‌های سال گذشته من بازیکنان تیم خودم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گفتم که طلب‌های سال گذشته آن‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت کردیم و مقداری هم از طلب امسال آن‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دادیم. هم چنین هشتاد درصد مطالبات افرادی که از ما شکایت کرده بودند و باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی شده بودند را پرداخت کردیم.

مرادی افزود:‌ منظور من از پرداخت مطالبات سال گذشته، این موارد بودند. همه بازیکنان و مربیانی که سال گذشته در پارس جنوبی جم بودند، از ما طلب دارند و باید این طلب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به آن‌ها پرداخت کنیم. برای مثال مهدی تارتار از ما شکایت کرده و باید طلب او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت کنیم. مقدار این مطالبات مشخص است و ما حتماً آن‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه پارس جنوبی در مورد فسخ قرارداد فرناندو دخسوس و اینکه این بازیکن از فسخ قراردادش اظهار بی‌اطلاعی کرده، گفت: دخسوس خارج از کشور بود و هنوز نیامده، او جواب هیچ کس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم نداده است. در قراردادش اینطور نیست که ما برای او بلیت بگیریم و خودش باید به ایران برگردد. طبق بندی که در قرارداد وجود داشت مجاز بودیم اگر از او رضایت نداشته باشیم، قراردادش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فسخ کنیم.

مرادی در مورد حل مشکل مگنو باتیستا هافبک برزیلی پارس جنوبی عنوان کرد: به دنبال راهکار هستیم تا مشکلش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کنیم. او علاقه‌ای به درمان در ایران ندارد و می‌خواهد به برزیل برود. باید مسؤولان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مجاب کنیم تا پول باتیستا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیریم و به او بدهیم. او از بازیکنان خوب و تأثیرگذار ما است و قرارداد این بازیکن با ما تا آخر فصل است. ان‌شاءالله بتوانیم برای او بلیت تهیه کنیم و مشکلش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کنیم تا برود، درمان کند و برگردد.

 

منبع: فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zdgb2