پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/27 14:10
کد خبر: 8576

مهاجم فرانسوی در راه لالیگا

این احتمال وجود دارد که الکساندر لاکازت در پایان فصل آرسنال را به مقصد اتلتیکو مادرید ترک کند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: تابستان سال ۲۰۱۷ بود که الکساندر لاکازت بعد از گذراندن یک دوره طولانی در لیون، نهایتاً کشورش را ترک کرد و آرسنال را به عنوان ماجراجویی جدید خود انتخاب کرد.

مهاجم فرانسوی در یکی دو فصل اخیر نمایش های درخشانی را در ترکیب توپچی ها ارائه داده و با وجود کسب نتایج نه چندان خوب توسط این تیم لندنی، الکساندر لاکازت یکی از بهترین بازیکنان آرسنال بوده است. این ستاره فرانسوی در فصل جاری نیز عملکرد نسبتاً خوبی داشته و در ۲۰ بازی لیگ برتر آمار ۷ گل و ۳ پاس گل را به ثبت رسانده است.

با این حال بعد از اخراج اونای امری از آرسنال و روی کار آمدن میکل آرتتا، اوضاع برای لاکازت تغییر کرد چرا که به نظر می‌رسد سرمربی اسپانیایی اعتقاد چندانی به این مهاجم فرانسوی ندارد. آرتتا بیشتر از زوج گابریل مارتینلی و پیر امریک اوبامیانگ در خط حمله خود استفاده می‌کند؛ موضوعی که باعث شده لاکازت بیشتر به عنوان یار تعویضی به کار گرفته شود.

حالا اما نیمکت نشینی لاکازت در آرسنال شایعاتی را در رابطه با احتمال جدایی او از این تیم در پایان فصل به وجود آورده است. در همین رابطه نشریه‌ آاس اسپانیا مدعی شده که اتلتیکو مادرید می تواند گزینه خوبی برای لاکازت باشد. تیم اسپانیایی خواهان جذب یک مهاجم با کیفیت است و لاکازت نیز برای حضور در واندا متروپولیتانو آماده است اگرچه هنوز دو سال از قراردادش با آرسنال باقی مانده است.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39vzo4