پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/29 14:14
کد خبر: 8035

مسی هشتم شد!

​ترانسفرمارکت در گزارشی به معرفی باارزش‌ترین فوتبالیست‌های حال حاضر دنیا پرداخته و نکته جالب اینجا است که لیونل مسی را در رتبه هشتم این فهرست قرار داده است.

رصد ورزشی نوشت: ترانسفرمارکت در گزارشی به بررسی باارزش‌ترین فوتبالیستهای حاضر حاضر دنیا پرداخته و آنها را بر اساس ارزش واقعی‌شان در بازار فعلی از رتبه یک تا ده طبقه‌بندی کرده است. نکته جالب و جنجالی در این تقسیم‌بندی این است که لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در این فهرست در رتبه هشتم قرار گرفته.

 

 

10. آنتوان گریزمان- بارسلونا 120 میلیون یورو

ارزش این ستاره فرانسوی توسط ترانسفرمارکت 120 میلیون تخمین زده شده یعنی دقیقا همان مبلغی که بارسلونا تابستان گذشته برای خرید او به اتلتیکو مادرید پرداخت.

9. جیدون سانچو – دورتموند 120 میلیون یورو

سانچو یکی از آینده‌دارترین ستاره‌های جوان دنیای فوتبال است که بعد از ترک سیتی و پیوستن به دورتموند دو فصل درخشان را در این تیم سپری کرده. شکی نیست که او در تابستان آتی یکی از پرخواهان‌ترین فوتبالیست‌های دنیا خواهد بود.

8. لیونل مسی- بارسلونا 140 میلیون یورو

با اینکه در قرارداد مسی با بارسلونا بند آزادسازی او دست کم 700 میلیون یورو قیمت‌گذاری شده ولی ابرستاره آرژانتینی در تابستان آتی این حق را دارد که بدون پرداخت هیچ مبلغی باشگاه کاتالان را ترک کند. ترانسفرمارکت ارزش لئو را 140 میلیون یورو برآورد کرده است.

7. کوین دی بروین- منچسترسیتی 150 میلیون یورو

دی‌بروین که یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های منچسترسیتیِ پپ گواردیولا است و اخیرا در جریان شکست مادرید در لیگ قهرمانان نقشی محوری بازی کرد از دید ترانسفرمارکت 150 میلیون یورو ارزش دارد.

6. هری کین – تاتنهام 150 میلیون یورو

کاپیتان تاتنهام و تیم ملی انلگیس در پنج سال گذشته یکی از خطرناک‌ترین و گلزن‌ترین مهاجمین دنیای فوتبال بوده و در تابستان آتی تیمهای زیادی خواهان جذب او خواهند بود.

5. محمد صلاح- لیورپول 150 میلیون یورو

صلاح هم بعد از چند سال حضور و درخشش در لیورپول از سوی ترانسفرمارکت به اندازه رقیب لیگ برتری‌اش هری کین قیمت‌گذاری شده است اما باید دید در آینده با توجه به خروج لیورپول از لیگ قهرمانان، ارزش او همینقدر خواهد ماند یا نه.

4. سادیو مانه – لیورپول 150 میلیون یورو

سادیو مانه دیگر مهاجم لیورپول است که در دوران زعامت یورگن کلوپ بر این تیم به یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال تبدیل شده و ترانسفرمارکت ارزش فعلی او را 150 میلیون یورو ارزیابی کرده است.

3. نیمار – پاری سن ژرمن 160 میلیون یورو

با اینکه نیمار همچنان در بین سه نفر اول این فهرست قراردارد ولی ارزش او از زمان پیوستنش به پاری سن ژرمن از بارسلونا افت کرده. نیمار در سال 2017 با قراردادی به ارزش بیش از 200 میلیون یورو از کاتالونیا به پاریس منتقل شده و عنوان گران‌ترین فوتبالیست دنیا را به خود اختصاص داده بود.

2. رحیم استرلینگ – منچسترسیتی 160 میلیون یورو

این وینگر درخشان منچسترسیتی به اندازه نیمار قیمت‌گذاری شده و حالا که منچسترسیتی به مدت دو فصل از حضور در رقابتهای اروپایی ممنوع شده احتمال انتقال او از اتحاد بسیار زیاد به نظر می‌رسد.

1. کیلیان امباپه – پاری سن ژرمن 200 میلیون یورو

نفر اول این فهرست کیلیان امباپه جوان اول فوتبال فرانسه و پاری سن ژرمن است. او در بیست و یک سالگی فاتح جام جهانی شده و اکثر قریب به اتفاق کارشناسان فوتبال معتقدند او درسالهای آینده به غول بزرگی در حد لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تبدیل خواهد شد.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3knpa3