شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/28 07:07
کد خبر: 7972

انتشار تصاویر رونالدو و نامزدش در قرنطینه + عکس

​کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز که در قرنطینه خانگی هستند بار دیگر سوژه عکاسان خبری شدند که در انتظار رویت آنها بودند.

رصد ورزشی نوشت: مهاجم یوونتوس که برای ملاقات با مادر خود به مادیرا در کشور پرتغال رفته بود، خود را در همین شهر قرنطینه کرده است. تست کرونای دو نفر از هم تیمی های رونالدو مثبت اعلام شده اما او هنوز هیچ نشانه ای از ابتلا به این ویروس را ندارد. با این حال این بازیکن 35 ساله خود را در یک آپارتمان قرنطینه خانگی کرده و در تصاویری که منتشر شده به نظر می رسد که در حال آفتاب گرفتن کنار استخر خود در بالکن این خانه است. این در حالی است که تصاویری از جورجینا رودریگز، نامزد این بازیکن، منتشر شده که برای انجام خرید به مغازه های واقع در شهر محل اقامت آنها مراجعه کرده است.

 

AndroidOnlineNewsImage (11)

 

رونالدو در حالی به پرتغال برگشت که تمامی رقابت های سری آ حداقل تا تاریخ 13 فروردین لغو شده است چرا که ایتالیا درگیرترین کشور با ویروس کرونا در بین تمامی کشورهای اروپایی است. پیش از این دنیله روگانی و بلیس ماتوییدی نیز هر دو با تست کرونای مثبت روبرو شده اند و همین موضوع باعث شده که تمامی بازیکنان این باشگاه قرنطینه شوند.

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45pmd3