پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/22 15:52
کد خبر: 7810

وقفه لیگ عراق به‌ خاطر کرونا

​فدراسیون فوتبال عراق از تعویق مسابقات لیگ برتر این کشور به مدت ۱۲ روز خبر داد.

رصد ورزشی نوشت: طبق برنامه قبلی قرار بود رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال عراق، عصر امروز پنج‌شنبه با انجام دو مسابقه پیگیری شود، اما به دلیل تصمیم جدید فدراسیون فوتبال این کشور مبنی بر پیگشیری از شیوع ویروس کرونا که به عراق هم رسیده، این دو بازی انجام نخواهد شد.

الشرطه عراق که یکی از رقبای استقلال در گروه A لیگ قهرمانان آسیا است، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز باید به مصاف الحدود می‌رفت و پس از آن هم در آخرین مسابقه هفته، تیم‌های المیناء و الزوراء قرار بود مقابل هم قرار بگیرند که هر دو بازی لغو شد.

فدراسیون فوتبال عراق شب گذشته جلسه‌ای فوق‌العاده تشکیل داد و تصمیم گرفت باتوجه به توسیه‌های ستاد بحران دولت و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین بسته شدن راه‌های چندین استان عراق، رقابت‌های فوتبال این کشور به مدت ۱۲ روز برگزار نخواهد شد و در صورت مساعد بودن شرایط، از روز چهارم فروردین‌ماه ۹۹ از سر گرفته می‌شود.

طی روزهای اخیر مسابقات داخلی فوتبال عراق بدون حضور تماشاگران برگزار شد و در جلسه فوق‌العاده شب گذشته فدراسیون این کشور که با حضور نماینده باشگاه‌ها انجام گرفت، تعدادی از مدیران مخالفت خود را با برگزاری بازی‌ها بدون حضور هواداران اعلام کردند.

لیگ برتر فوتبال عراق امسال با تغییرات زمانی زیادی مواجه شد چراکه در زمان آغاز فصل، تنش‌ها و اعتراضات مردم در بغداد و استان‌های جنوبی عراق اجازه نداد تا لیگ برتر این کشور آغاز شود و اکنون نیز بخاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بازی‌ها متوقف شده است.

رقابت‌های لیگ برتر عراق در حالی امسال برگزار می‌شود که در سیستم جدیدِ تعریف شده، لیگ با حضور ۱۵ تیم(۱۴ مسابقه بدون رفت و برگشت) برگزار خواهد شد.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jnnl2