پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/13 14:51
کد خبر: 7531

ستاره جوان در رویای دعوت به تیم ملی

​فیل فودن امیدوار است بتواند با عملکرد خوب در ادامه فصل به تیم ملی فوتبال انگلیس دعوت شود.

رصد ورزشی نوشت: فیل فودن، یکی از ستاره‌های سیتی بوده است که فراز و نشیب کمی داشته است و در طول یکی دو سال اخیر خود را به عنوان بازیکن ثابت سیتی مطرح کرده است.

او در بازی در فینال جام اتحادیه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و اکنون در رویای دعوت به تیم ملی انگلیس است. او توانست پاس گل سرخیو اگوئرو را در این دیدار برای او فراهم کند و در طول بازی نیز نمایش خوبی از خود ارائه داد.

اواخر همین ماه گرت ساوت گیت فهرست تیم ملی انگلیس را برای بازی‌های دوستانه مقابل ایتالیا و دانمارک اعلام خواهد کرد و فودن خودش را به طور جدی محتمل می‌داند که در این فهرست حضور داشته باشد. البته ساوت‌گیت کار آسانی برای دعوت از ستاره های خط میانی انگلیس ندارد. این مربی جوان بازیکنان زیادی در خط میانی دارد که توانایی بالایی برای بازی در تیم ملی انگلیس دارند که از آن جمله می‌توان به جک گرلیش، جیمز مادیسون، میسون مونت، جیدون سانچو و کالوم هادسون - اودوی اشاره کرد.

فودن درباره شانی خود برای حضور در تیم ملی انگلیس گفت: خیلی دوست دارم به تیم ملی کشورم برای این بازی‌ها دعوت شوم، اما بازیکنان خوب زیادی هستند و می‌دانم کار آسانی ندارم و اگر دعوت نشوم ناراحت نمی‌شوم. امیدوارم گرت بازی من را پسندیده باشد و من را به تیم ملی دعوت کند.

او در ادامه گفت: بازی در فینال جام اتحادیه بهترین تجربه برای من بود، بازی در فینال مهم است. این یک رویا برای من بود که به واقعیت پیوست و توانستم در ومبلی نیز بازی کنم. وقتی بزرگ می‌شوید، رویای بازی در ومبلی دارید و من به آن رسیدم.

 

منبع: ایسنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dlxq3