پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/13 01:56
کد خبر: 7502

خدا به داد تیم ملی برسد

​همزمان شدن اردوی ملی‌پوشان با بازی‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو در لیگ قهرمانان دست و پای اسکوچیچ را برای آماده‌سازی تیم ملی می‌بندد.

رصد ورزشی نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان در نیمه شرقی قاره را اعلام کرد که طبق این برنامه قرار است بازی‌های هفته سوم لیگ قهرمانان روز‌های پایانی اردیبهشت‌ماه، دیدار‌های هفته چهارم و پنجم خردادماه و رقابت‌های هفته ششم هم اوایل تیرماه برگزار شود. تکلیف نیمه غربی آسیا، اما هنوز معلوم نیست. اگر AFC بخواهد همین الگو را در غرب آسیا هم پیاده کند، بیشترین ضرر متوجه تیم ملی ایران می‌شود، چرا که تیم ملی ما خردادماه ۲ بازی حساس مقابل عراق و بحرین دارد و همزمانی بازی‌های ۴ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا با دیدار‌های انتخابی جام جهانی به ضرر تیم ملی است.

عراق و بحرین که رقبای ما هستند، شرایط‌شان با تیم ملی ایران فرق می‌کند. جدا از اینکه تیم ملی ما باید هر دو بازی حساس خود را ببرد، به این نکته توجه داشته باشید که عراق تنها یک نماینده در لیگ قهرمانان دارد و بحرین هم اصلاً نماینده‌ای در این رقابت‌ها ندارد. همزمان شدن اردوی ملی‌پوشان با بازی‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو در لیگ قهرمانان دست و پای اسکوچیچ را برای آماده‌سازی تیم ملی می‌بندد. متأسفانه در AFC هیچ نفوذی نداریم و می‌ترسیم آخرش هم تصمیمی گرفته شود که صددرصد به ضرر فوتبال ایران باشد.

 

منبع: خبرورزشی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27plv2