پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/09 16:44
کد خبر: 7384

علیرضا حقیقی می‌خواهد برگردد

علیرضا حقیقی در بازی با ماشین سازی نه تنها درون دروازه نساجی کم اشتباه ظاهر شد، بلکه با چند سیو خوب زمینه ساز پیروزی تیمش شد.

رصد ورزشی نوشت: در دقایقی که بازی با نتیجه مساوی بدون گل پیش می رفت علیرضا حقیقی در موقعیت تک به تک مهاجم تیم حریف را در گلزنی ناکام گذاشت و در نیمه دوم هم یکی دو سیو خوب داشت که یکی از این موقعیت ها همانند نیمه اول تک به تک بود.

دروازه بان باتجربه نساجی که برای بازگشت به روزهای خوب خود در فوتبال ایران تلاش می کند به نظر می رسد با گذر از اشتباهات در حال تبدیل شدن به یک دروازه بان مطمئن است و جدیت او در بازی با ماشین سازی نشان داد برای تبدیل شدن به یکی از دروازه بان های مورد بحث در فوتبال ایران با انگیزه است.

دروازه بان شماره یک تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل با ادامه ی این روند به طور حتم می تواند دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شود. البته باید به این نکته مهم اشاره کرد در فوتبال ایران وقتی بازیکنی موقعیت خود را از دست می دهد در بازگشت دوباره به روزهای خوب دچار مشکل می شود چون نمی تواند روزهای دور از اوج را مدیریت کند اما هر چه به هفته های پایانی لیگ برتر نزدیک تر می شویم علیرضا حقیقی درون دروازه نساجی با انگیزه تر ظاهر می شود و می خواهد از این فرصت خوب برای نزدیک شدن به یک تیم بزرگ تر در لیگ برتر استفاده کند.

علیرضا حقیقی در 9 هفته باقی مانده به پایان لیگ برتر 9 فرصت خوب برای معرفی دوباره خود به تیم های بزرگ و تیم ملی به دست خواهد آورد و این را غنیمت بداند در پایان لیگ برتر به هدف خود خواهد رسید. بازی با ماشین سازی نه فقط برای نساجی بلکه برای علیرضا حقیقی یک شروع دوباره بود.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l6bk2