پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/09 14:35
کد خبر: 7369

بحران کرونا ویروس در بارسلونا

​در جریان تمرین امروز بارسلونا پزشکان باشگاه برای دقایقی به صحبت در مورد ویروس کرونا پرداختند و آگاهی های لازم را به بازیکنان دادند.

رصد ورزشی نوشت: بارسلونا این روزها خود را برای مصاف حساس مقابل رئال آماده می کند. دیداری که یکشنبه پیش رو در برنابئو برگزار خواهد شد و در صورت برتری بارسا، این تیم فاصله در صدر جدول را به 5 امتیاز افزایش خواهد داد.

جرارد پیکه امروز بدون مشکل تمرین کرد تا نشان دهد مشکلی برای حضور در ال کلاسیکو ندارد. جوردی آلبا نیز در بخش اول تمرین حاضر بود اما به ال کلاسیکو نخواهد رسید. او دو هفته پیش بود که دچار مصدومیت شد.

همچنین از نکات جالب تمرین امروز، صحبت های تیم پزشکی بارسلونا با بازیکنان در مورد ویروس کرونا بود. پزشکان توصیه های ایمنی را به بازیکنان دادند و از آنها خواستند که به شدت مراقب باشند. در کاتالونیا سه مورد ابتلا به کرونا مثبت اعلام شده است.

در بازی درون تیمی امروز، مارتین برایثویت مهاجم دانمارکی جدید بارسا کنار مسی و گریزمان حضور داشت تا این احتمال که او در ال کلاسیکو فیکس بازی کند، بالا برود. کیکه ستین مرتب به او توصیه های تاکتیکی را گوشزد می کرد.

گفته می شود اگر ستین تیمش را با سیستم 3-3-4 به زمین بفرستد، برایثویت نسبت به آنسو فاتی شانس بیشتری برای حضور در ال کلاسیکو خواهد داشت.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2x6rq2