پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/05 03:16
کد خبر: 7183

لمپارد، خوشحال از در اختیار داشتن ستاره فرانسوی

​فرانک لمپارد سرمربی چلسی می‌گوید از اینکه اولیویه ژیرو ستاره فرانسوی تیمش در ماه ژانویه راهی اینتر نشده و همچنان بازیکن چلسی است راضی و خوشحال است.

رصد ورزشی نوشت: سرمربی چلسی، فرانک لمپارد می‌گوید خوشحال است که همچنان اولیویه ژیرو ستاره فرانسوی تیمش را در اختیار دارد. ژیرو در ماه ژانویه تا یک قدمی ترک چلسی و انتقال به اینتر میلان پیش رفت ولی این انتقال در نهایت انجام نشد تا ژیرو در استمفوردبریج ماندگار شود.

در ماه ژانویه سه باشگاه اینتر، لاتزیو و تاتنهام به دنبال جذب ژیرو بودند و از این میان اینتر حتی با ستاره فرانسوی برای امضای قرارداد به توافق رسیده بود. اما چلسی که در تلاش برای جذب ادینسون کاوانی از پاری سن ژرمن و دریس مرتنز از ناپولی ناموفق بود در نهایت تصمیم گرفت ستاره 33ساله فرانسوی را نگه داشته و از واگذاری‌اش به اینتر خودداری کند.

با شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر، فرانک لمپارد از حضور ژیرو در کمپ چلسی نهایت استفاده را کرد و برای حل مشکلات تیمش در گلزنی او را به ترکیب اصلی آبی‌های لندن فراخواند.

لمپارد در گفتگو با خبرنگاران درباره ژیرو به آنها گفت:" ژیرو همیشه در این تیم فعال بوده، حتی وقتهایی که در زمین بازی نمی‌کرده. من در دوران نقل و انتقالات زمستانی هم گفتم که اولیویه ژیرو از اولین روز منتقل شدن به باشگاه چلسی تا همین حالا یک بازیکن فوق‌العاده بوده".

سرمربی چلسی در ادامه صحبتهایش گفت:" به همین خاطر است که ژیرو هر وقت وارد زمین می‌شود می‌تواند چنان نمایش‌های خوبی داشته باشد. او در داخل زمین شخصیت قابل توجهی دارد، در رختکن شخصیت برجسته‌اش را به نمایش می‌گذارد، شم گلزنی و قدرت تمام‌کنندگی بالایی دارد و در خط حمله خودخواه بازی نمی‌کند. او حالا بازیکن ما است و البته در ماه ژانویه ممکن بود باشگاه را ترک کند که این اتفاق نیفتاد و من از بابت اینکه هنوز او را در اختیار داریم راضی و خوشحالم".

 

منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3k58x3