پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/28 13:38
کد خبر: 6968

شاه‌ماهی بدموقع خستگی در کرد!

همه فوتبالی ها انتظار دیدن نام امین قاسمی نژاد را در ترکیب اصلی تیم شهرخودرو در دیدار امروز داشتند اما این اتفاق هرگز نیفتاد و البته تاکنون درباره آن صحبتی نیز نشده است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: امین قاسمی نژاد که پس از درخشش با پیراهن ماشین سازی تبریز توانست خود را به پدیده و البته شهرخودرو برساند و در بازی هایی که برای این تیم در دو فصل اخیر به میدان رفت با درخشش خود تاثیرگذاری بالایی را به نمایش بگذارد و همین موضوع نیز باعث شد تا وی پس از پایان بازی های فصل قبل با پیشنهاداتی از تیم های بزرگ ایرانی روبرو شود.

 

هر آنچه که هست قاسمی نژاد از ابتدای لیگ نوزدهم نیز همچنان به درخشش خود با مشهدی ها ادامه داد تا به بازی های پلی آف لیگ قهرمانان رسیدیم. بازی هایی که امین هم یکی از نفرات اصلی تیم ایرانی محسوب می شد و اتفاقا در نهایت توانست به اندازه یک بازیکن باتجربه و کارآمد در پیروزی های تیمش موثر باشد و به همین دلیل امید می رفت تا در رودررویی با بزرگانی همچون الهلال و پاختاکور و ... به کار تیم بیاید اما این اتفاق هرگز نیفتاد.

 

قاسمی نژاد در جریان دیدار برابر الهلال به مانند اغلب بازیکنان تیم بیشتر روی تدابیر دفاعی تیم تمرکز داشت اما در کمال تعجب از ابتدای بازی دوم برابر پاختاکور در ترکیب تیمش به میدان نرفت. البته که در این باره اظهارنظری نشده است اما احتمال می رود فشردگی بازی های تیم شهرخودرو و شاید مصدومیتی جزئی باعث شده باشد تا سرآسیایی به شاه ماهی تیمش استراحتی داده باشد و بتواند او را با جسمی ریکاوری شده به میدان بفرستد اما این اتفاق هم نیفتاد.

قاسمی نژاد که مشخص نیست از همان ابتدا هم تصمیم بر این بود تا در دقایق ابتدایی نیمه دوم به میدان بیاید یا خیر، از دقیقه 64 به جای روح اله سیف اللهی پا میدان گذاشت و اتفاقا چند بار هم با حرکات هجومی و ویرانگر خود خط دفاعی حریف را به هم ریخت اما در نهایت نتوانست از آن ها سودی ببرد. در این میان مهم ترین فرصتی که نصیب قاسمی نژاد شد ارسالی بود که در گوشه چپ محوطه پاختاکور به امین رسید و اتفاقا او نیز از زاویه بسته ضربه خوب خود را روانه دروازه حریف کرد اما به مانند چند فرصت دیگر باز هم دروازه بان پاختاکور بود که توانست از پس ضربه بازیکنان ایرانی بربیاید.

پس از آفساید احتمالی در زمان به ثمر رسیدن گل دوم پاختاکوری ها، این ضربه قاسمی نژاد را می توان یکی دیگر از بدشانسی های شهرخودرو در این بازی دانست چرا که اگر این ضربه قاسمی نژاد وارد دروازه حریف می شد بازی دو بر یک و انگیزه تیم ایرانی برای رسیدن به گل تساوی بیشتر می شد. اتفاقی که نیفتاد تا عدم حضور کامل قاسمی نژاد برای عنابی پوشان امتیازی به دنبال نداشته باشد. نیمکت نشینی که به احتمال فراوان به خستگی مفرط قاسمی نژاد بر می گشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3w5zx3