چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/24 03:48
کد خبر: 6736

تصادف شدید با زیدان وگرفتن سلفی با او!

زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید روز شنبه، درشرایطی که در نزدیکی شهرک والدبباس بود تا خودش را به جلسه تمرینی تیمش برساند، دچار سانحه رانندگی شد و تصادف رانندگی جزئی ای با یک خودرو داشت.

به گزارش رصد ورزشی در پی این تصادف آسیبی جزئی به بخش جلویی خودروی آئودی زیدان وارد شد. این سرمربی فرانسوی با سرعتی آرام، از پشت به خودرویی کوبید که در یک ورودی متوقف شده بود. بلافاصله بعد از این تصادف رانندگی، زیدان از اتومبیلش پیاده شد تا ببیند که مشکلی ایجاد نشده باشد. اما راننده خودروی جلویی با دیدن اینکه چه کسی به ماشینش زده، حسابی مشعوف شده و به جای اعتراض و گله به خاطر این تصادف رانندگی، از سرمربی رئال خواست تا با او یک عکس سفی بگیرد. 

حالا راننده خودرویی که زیدان با اتومبیلش، با اتومبیل او تصادف کرده بود در گفتگو با لا وز د گالیسیا شرکت کرده و درمورد این تصادف رانندگی صحبت کرده است. او که اینگاسیو نام دارد در این باره گفت:« بلافاصله بعد از دیدن اینکه زیدان از اتومبیلش پیاده شد، او را شناختم و به او گفتم:" دوست داشتم تا در شرایط دیگری با تو آشنا می شدم ولی الان هم موقعیت بدی نیست."

»او درادامه به این نکته اشاره کرد که زیدان در طول تمام مدت رفتار مهربانانه ای داشته.

ایگناسیو ادامه داد:« من از زیدان پرسیدم که امکان دارد که با هم یک عکس سلفی بگیریم؟ چون می دانستم که مردم باورشان نخواهد شد که من با زیدان تصادف رانندگی داشته ام. او هم در کمال مهربانی به درخواستم پاسخ مثبت داد. کلاهش را برداشت و با هم یک عکس یادگاری گرفتیم. همچنین به زیدان گفتم که اگر می خواهد با هم بی حساب شویم، می توانیم همانجا اتومبیلهایمان را با هم عوض کنیم و برویم.»

زین الدین زیدان سوار بر اتومبیل آئودی RS3 اسپورت بک، در حال رفتن به جلسه تمرینی رئال مادرید بود که با اتومبیل ایگناسیو تصادف کرد. ارزش اتومبیل زیدان حدودا 67 هزار یورو است.

در نهایت آنها قرار گذاشتند که در موقعیت دیگری برای بررسی شرایط اتومبیلهایشان که با هم تصادف کرده بودند، وارد عمل شوند و طبق گفته ایگناسیو، روز دوشنبه نماینده زیدان با او تماس گرفته:« نماینده زیدان روز دوشنبه به من زنگ زد و از من حسابی تشکر کرد؛ چرا که در آن زمان زیدان در حال رفتن به جلسه تمرینی رئال بوده و خیلی عجله داشت و به همین خاطر از من تشکر کرد که از او امضا، پیراهن و یا بلیط مسابقه نخواسته ام. راستش را بخواهید به خود زیدان هم گفتم که من خیلی فوتبالی نیستم و زیاد بازیهای فوتبال را دنبال نمی کنم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l9kk2