چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/23 08:55
کد خبر: 6695

حمایت مسئولان جمی از تیم پارس جنوبی

​در شرایطی که اوضاع همچنان در پارس جنوبی طبق انتظار بازیکنان این تیم پیش نمی‌رود، پیش از عزیمت تیم به قائمشهر برخی مسوولان استانی در محل تمرین طلایی پوشان حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار رصد ومرزشی و به نقل از ورزش سه: ظهر امروز و پیش از شروع تمرین پارس جنوبی، اعضای شورای شهر جم و مشاور فرماندار در تمرین این تیم حضور یافتند. دراین نشست صمیمی رئیس شورای اسلامی شهر جم با ابلاغ پیام استاندار مبنی بر حل شدن مشکلات مالی از بازیکنان خواست با تمام قوا به مصاف نساجی رفته و نگرانی بابت مشکلات مالی نداشته باشند.

اکسیر خطاب به بازیکنان این تیم گفت: مسلما دغدغه اول شهرستان جم در شرایط کنونی تیم پارس جنوبی است و این مساله باعث خواهد شد تا تمام تلاش برای حل مشکلات آن باشد.

مراد مرادی مدیرعامل باشگاه پارس با تشکر از اعضای شورای شهر و بدخشان مشاور فرماندار، گفت: با این همراهی و همدلی که از استاندار، فرماندار، مدیرعامل منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس، شورای شهر و سرکار خانم الماسی دیده‌ام به رفع مشکلات تیم در آینده بسیار نزدیک خوش‌بین هستیم.

محمد نوری، کاپیتان پارس جنوبی که در این فصل مهره تاثیرگذار این تیم نیز بوده در پایان ضمن تشکر از حضور مسوولان جمی در تمرینات این تیم از دغدغه بازیکنان صحبت کرد و خواهان حل مشکلات آنها شد تا بتوانند انتظارات به حق مسوولان و در راس آنها هواداران را نیز برآورده سازند و سهمیه این تیم را در لیگ حفظ کنند.

شاگردان هومن افاضلی عصر امروز تهران را به مقصد قائمشهر ترک کردند تا خود را برای دیدار حساس مقابل نساجی آماده کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zzdn3