پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/22 14:28
کد خبر: 6642

شترسواری ستارگان دنیای فوتبال + عکس

ستارگان آرسنال همچون پیر امریک اوبامیانگ و الکساندر لاکازت به شترسواری در امارات پرداختند تا به نوعی خستگی خود را برای ادامه فصل به در کنند.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛  آرسنال از فرصت تعطیلات کوتاه زمستانی در لیگ برتر انگلیس استفاده کرد و به امارات سفر کرد تا بازیکنان از هوای ملایم آنجا لذت ببرند. باشگاه آرسنال تصاویری از اوبامیانگ ،لاکازت و دیگر ستارگان توپچی ها در حال شترسواری منتشر کرده است.

در سال 2020 اوبامیانگ و لاکازت در زمینه گلزنی مشکلات زیادی داشته اند. لاکازت 28 ساله از زمان تساوی مقابل استاندارد لی یژ، قریب به دو ماه است که نتوانسته گلزنی کند و مهاجم گابونی هم فقط یک بار در سال جدید میلادی گل زده است.  اما هر دو در کنار دیگر ستارگان تیم آرتتا از هوای امارات لذت بردند و دلشان را به صحرا زدند!

79

بعد از تعطیلات زمستانی، آرسنال یکشنبه باید به مصاف نیوکاسل برود. آنها  در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا دو بازی با المپیاکوس خواهند داشت و در جام حذفی هم باید مقابل پورتسموث قرار بگیرند.

آرتتا منتظر بازگشت مصدومانش است. انتظار می رود که نلسون تا پایان هفته ریکاوری کند و تیرنی نیز در آینده ای نزدیک به تیم اضافه شود و خیال سرمربی اسپانیایی آرسنال را راحت کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rjdy3