سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/21 16:02
کد خبر: 6569

شرط 3 هزار میلیار تومانی منچستر برای فروش پوگبا !

به رغم تمام جنجالهایی که در بازار تابستان گذشته برسر جدایی پل پوگبا از رختکن منچستریونایتد و انتقالش به رئال مادرید مطرح شد، این بازیکن فرانسوی در تیم انگلیسی ماندگار شد و همچنان بازیکن منچستریونایتد است.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛ پوگبا این روزها به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست و به نظر می رسد که عزمش را جزم کرده تا بعد از سپری کردن ماه های باقیمانده از فصل و با شروع بازار تابستانی رختکن شیاطین سرخ را ترک کند. طبق گزارش منتشره در رسانه های انگلیسی، سران باشگاه یونایتد درک کرده اند که پوگبای فرانسوی قصد ترک تیمشان را دارد و با وجودی که حاضر هستند تا از رقم مدنظرشان برای فروش پوگبا (به قیمت 200 میلیون یورو) کمی کوتاه بیایند، ولی قطعا او را ارزان و راحت از دست نخواهند داد. آنها به مینو رایولا، مدیربرنامه های پوگبا اعلام کرده اند که در جستجوی تیمی باشد که برای خرید پوگبا 175 میلیون یورو روی میز بگذارد و اگر باشگاهی حاضر به پرداخت چنین مبلغی نشود، مقامات یونایتد حاضر نیستند تا او را با قیمتی کمتر از این به فروش برسانند.

پوگبا فصل پرفرازو نشیبی را با یونایتد پشت سرمی گذارد و به دلیل مصدومیتی شدید از ناحیه قوزک پا، بخش عمده ای از فصل را از دست داده است. او در اوایل ماه ژانویه (دی ماه) زیر تیغ جراحی رفت و حالا زمان دوری اش از میادین، طولانی تر از حد انتظار شده است. این ستاره فرانسوی در طول رقابتهای این فصل لیگ برتر و از 25 بازی انجام شده تیمش تنها در 7 دیدار حضور داشته است.

حالا مقصد آتی پوگبا نامشخص است. رئالی ها حالا و با درخشش فده والورده دیگر مثل قبل برای خرید این ستاره فرانسوی به آب و آتش نمی زنند و بازگشت احتمالی او به یوونتوس محتمل ترین گزینه فعلی به نظر می رسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xnpw4