پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/20 06:36
کد خبر: 6450

اسکوچیچ را دلال ها به تیم ملی انداختند!

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید انتخاب دراگان اسکوچیچ یک تصمیم فرافوتبالی بوده است.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛ سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در حاشیه آخرین روز ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت:‌ من به فدراسیون آمدم تا فرم‌های ۷ گانه‌ای که باشگاه فولاد نگرفته بود را دریافت کنم. کاندیداهای مختلف در بخش‌های مختلف فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده‌اند و امیدوارم که اصلح‌ترین فرد در هر بخش بتواند انتخاب شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد افزود: من سه هفته پیش یک بیانیه فرستادم و گفتم که فوتبال باید برای فوتبالی‌ها باشد و شرایط حضور امثال ما مهیا نیست. من به باشگاه فولاد و مدیر شرکت فولاد تعهد دارم و یک تعهد نانوشته با هواداران خوزستانی فولاد دارم که ترجیح می‌دهم پای آن تعهد باشم. من قبلا هم عضو هیات رئیسه سازمان لیگ بودم اما یک سری مسائل در آنجا با علم و تجربه‌ای که داشتم همخوانی نداشت.

او ادامه داد:‌ من فکر می‌کنم اینجا دنبال آدم متخصص نیستند. شنیده‌ها هم حاکی از آن است در انتخابات که اتفاق خاصی هم نخواهد افتاد. شانس برای کسانی که می‌خواهند مستقل وارد این عرصه می‌شوند خیلی کم است اما من توصیه می‌کنم کسانی که می‌خواهند در انتخابات ثبت کنند، در وهله اول «آدمک» نباشند و استقلال رای‌شان را از دست ندهند.

در بقیه سمت‌ها هر کس کاندید می‌شود به این فکر کند که عملکردش در ۴ سال گذشته چه بوده است. اینکه ما هم اگر بخواهیم به عنوان نماینده مدیران باشگاه‌ها در فدراسیون هم بشویم، باید طوری عمل کنیم،  که بشود حق‌مان را بگیریم.

فضا در وضعیت کلان مشخص است. من با آقایان دادگان، عابدینی و مصطفوی صحبت کردم و نظرات‌شان را خواستم و گفتند که من می‌توانم در این مسوولیت کار کنم. اما تحلیل من هم از اهمیت برخوردار است و به نظر من حضور من در این شرایط تاثیری نخواهد داشت.

آذری درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران گفت: تحلیل انتخاب شدن این مربی را باید به کارشناس‌های فنی سپرد. این مربی سابقه‌ای دارد که از خیلی مربی‌ها بیشتر است. اینکه چرا این تصمیم گرفته شده است من در جریان نیستم اما این اتفاق یک تصمیم فرافوتبالی است و کسی که سابقه‌اش مشخص است را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می‌کنند اما الان دیگر وقت این نیست که بگوییم چرا او به تیم ملی آمد و باید حمایت کنیم تا اتفاقی که برای نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا آمد، برای تیم ملی پیش نیاید.

او در پاسخ به این سوال‌ که آیا در کاندیدهای فدراسیون فوتبال کسی هست که بتواند بدهی‌های فدراسیون را پرداخت کند، خاطرنشان کرد: هر کسی که اینجا کاندید می‌شود باید سابقه‌اش مشخص باشد. این بدهی‌ها به زبان آوردش زیبا نیست و من سعی می‌کنم به آن گوش نکنم و هر کسی این مسوولیت را قبول کند باید پای لرز آن بنشیند

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27w5n3