پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/20 03:26
کد خبر: 6433

سورپرایزی لاکچری رونالدو برای نامزدش در منزل گران قیمتشان + جزئیات

جورجینا رودریگز نامزد اسپانیایی- آرژانتینی کریستیانو رونالدو، پنجشنبه شب، مجری گری فستیوال موسیقی سن رمو که مهمترین فستیوال موسیقی در ایتالیاست را برعهده داشت.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛  در این مراسم کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس هم در سالن حضور داشت و نامزدش را دراین مراسم همراهی می کرد. بعد از اتمام فستیوال سن رمو، کریس رونالدو و جورجینا همراه با هم به منزلشان در تورین بازگشتند؛ اما جورجینا خبر نداشت که سورپرایز بزرگی در انتظار اوست.

جورجینا حالا با انتشار ویدیوی کوتاهی در صفحه رسمی اش در اینستاگرام از این سورپرایز جذاب و هیجان انگیز خبر داده و نوشته:«وقتی با عشق به خانه ات حمله می کنند.

سورپرایز!!!» و در این ویدیوی کوتاه، جورجینا رودریگز را در کنار فرزندان خانواده اش و چند نفر از دوستان صمیمی اش می بینیم. گویا دوستان نزدیک جورجینا با بهره گیری از غیبت کریس و جورجینا، به منزل آنها رفتند و با سورپرایز کردن نامزد جوان کریس، برای او جشن تولد کوچکی گرفتند؛ تولد جورجینا روز 27 ژانویه ، یعنی 12 روز پیش بود و او به دلیل مشغله های کاری نتوانسته بود تا تولدش را جشن بگیرد و حالا دوستانش او را سورپرایز کردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gjqd3