شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/25 09:09
کد خبر: 6797

بین بد و بدتر قرار گرفته‌ایم!

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: امیدواریم بتوانیم از سرمربی جدید تیم ملی برای کمک به لیگ فرصت بگیریم.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛ سهیل مهدی در خصوص بحث بلیت‌فروشی‌های مسابقات لیگ برتر و تقسیم تماشاگران به صورت 90 به 10 اظهار داشت: در درجه اول باید به دربی برگردیم که یک روز خیلی خوب بود. خوشبختانه پیش‌بینی‌ها درست از آب درآمد و مردم یک بازی خوب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیدند. هر دو تیم تلاش خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشتند و امیدوارم همه بازی‌هایمان اینقدر هیجان داشته باشد و هواداران راضی باشند.

مهدی ادامه داد: تقویم ما همیشه فشردگی خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد، سعی می‌کنیم تا حد ممکن بازی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به طور عادلانه برگزار کنیم و در زمان و تاریخ مناسب، ممکن است بعضی از تیم‌ها شرایطشان تأمین نشود، اما ناچاریم هر آنطور که می‌توانیم جدول مسابقات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ امسال به پایان برسانیم. بحث 90 به 10 به بحث زیرساخت و همکاری نهادهای ایمنی و امنیتی برمی‌گردد. ساختار ورزشگاه‌ها کمی مشکل دارد، از لحاظ زیرساخت قدیمی هستند، شرایط تامین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نداریم و همچنین بحث جانمایی تماشاگران، هرچه قدر بیشتر و سریع‌تر بتوانیم استانداردها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیاده کنیم، مسلما به این سمت هم خواهیم رفت. تنها یک تصمیم فردی از طرف سازمان لیگ نمی‌تواند باشد، قاعدتا ارکان مختلف در زمینه برگزاری مسابقات، مساعدات لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باید انجام داشته باشند.

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه مجله لیگ قهرمانان آسیا مکان برگزاری بازی‌های تیم‌های ایرانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نامعلوم زده است، گفت: من ندیده‌ام و باید آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببینم. به هر حال آنها رفرنس‌هایی دارند. ممکن است به آن آیتم قبلی استناد کرده باشند. شما دیدید که سایت AFC بلافاصله اصلاح کرد. تا خود AFC رسما اعلام نکند که تغییر کرده، ما نمی‌توانیم به ارگان‌ها، نشریات و مجلات دیگر استناد کنیم.

وی در مورد اینکه فشردگی تقویم لیگ برتر خیلی از تیم‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ناراضی کرده است، اظهار داشت: حتی یک هفته تاخیر باعث می‌شود مسابقات ما به بعد از مسابقات تیم ملی موکول شود. نهایت تلاشمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنیم که این اتفاق نیفتد. اگر این اتفاق بیفتد 20 تا 25 روز لیگ ما معطل می‌شود و نگهداری تیم از لحاظ فنی و بحث بودجه آن و بحث شرکت در مسابقات، همه و همه برای تیم‌ها سخت‌تر خواهند شد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بین بد و بدتر قرار گرفته‌ایم و امیدواریم بتوانیم بد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انتخاب کنیم.

مهدی در مورد هماهنگی با سرمربی جدید تیم ملی تصریح کرد: هنوز با اسکوچیچ دیدار نداشتم. باید در این هفته دیدار کنیم. باید برنامه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با ایشان هماهنگ کنیم. امیداریم هر چقدر ممکن است و شرایط او تأمین می‌شود بتوانیم از او برای کمک به لیگ فرصت بگیریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36rgj3