پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/19 03:28
کد خبر: 6348

شادی گل تساوی به سبک مهدی ترابی

شاید بتوان از ستاره ملی پوش سرخ ها به عنوان مرد اول این تیم در دربی نام برد، بازیکنی که دوست نداشت طعم اولین باخت خود با پرسپولیس مقابل رقیب سنتی را بچشد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: پرسپولیس سرانجام مزد حملات همه جانبه خود را گرفت و در آخرین دقیقه بازی دربی توانست با به ثمررساندن گل تساوی از شکست فرار کند، گلی که باز هم روی هنرنمایی مهدی ترابی و نقش تاثیرگذار این ستاره ملی پوش به تور دروازه آبی ها چسبید تا این دربی جذاب و مهیج بازنده ای نداشته باشد.

فشار و حساسیت های حاکم برای مهم ترین بازی فصل فوتبال ایران در ساق پای تک تک بازیکنان حاضر در ترکیب دو تیم به وضوح مشاهده می شد، بازیکنانی که می دانستند با شکست در دربی باید خود را برای روزهای پرتنش زیادی آماده کنند به خصوص پرسپولیسی ها که مدت ها بود از این باخت فاصله گرفته بودند. به همین خاطر هم بود وقتی بشار رسن کار سایر بازیکنان پرسپولیس را کامل کرد تا سرخ ها از شکست در آخرین دقیقه فرار کنند، ترابی شادی گل متفاوتی از خود بروز داد.

ستاره کلیدی صدرنشین لیگ بعد از این که توپ بشار به تور دروازه استقلال چسبید از شدت فشاری که تحمل می کرد توپ را اولین نفر از دروازه خارج و با ضربه ای عجیب به آسمان فرستاد تا کاملا نشان دهد چه استرس و اضطرابی را در آن لحظه از روی دوش برداشته است. بازیکنی که هنوز طعم باخت در دربی ها را نچشیده و این رکورد با گل دقیقه 89 همچنان باقی ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45wqx4