جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/17 13:41
کد خبر: 6240

اقدام علیپور با عذرخواهی درست نمی‌شود

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال گفت: اقدامی که علیپور انجام داد با یک عذرخواهی درست نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از فارس: محمد نوری‌فر پس از تساوی 2 بر 2 تیم‌های استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و درمورد اعتراض نیمکت استقلال به شادی پس از گل علیپور، اظهار داشت: روز گذشته در جلسه هماهنگی این مسابقه سرهنگ دهقان، مسئول امنیت بازی تاکید داشت که چند بازیکن از سوی هر دو تیم باید کنترل شوند که البته نام علیپور در بین آنها نبود.

وی ادامه داد: بحث کری نیست، اما اینکه شادی پس از گلِ مخصوص یک بازیکن دیگر مقابل تماشاگران همان تیم انجام دهیم اخلاقی نیست و با عذرخواهی بین دو نیمه هم درست نمی‌شود. نیمکت استقلال حق داشت به این موضوع معترض باشد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال درمورد عصبانیت روزبه چشمی و برخورد دست غلامپور به صورت این بازیکن، عنوان کرد: در پایان بازی چشمی اعتراضی کاملاً فنی داشت و معتقد بود که می‌توانستیم برنده بازی باشیم. او از این موضوع عصبی بود. در رختکن هم همه آرام بودند و هیچ مشکلی وجود نداشت.

نوری‌فر در خصوص مشکلی که برای غلامی و یزدانی اتفاق افتاد و درگیری نیروی انتظامی با این دو بازیکن، گفت: ما غیر از اینکه الان باید مراقب مصدومان تیم باشیم، باید از بازیکنان خود روی سکوها، در تونل و سایر نقاط هم محافظت کنیم. این مشکلی است که ما سال‌ها در ورزشگاه آزادی داریم. خواهش می‌کنم مقابل هر کدام از گیت‌ها ماموری را بگذارند که حداقل چهره‌های فوتبالی را بشناسند. شان و احترام بازیکنان استقلال اصلاً حفظ نشد. به هر حال آنها دو بازیکن مهم و تاثیرگذار استقلال هستند. این رفتار درست نبود و حتماً این موضوع را باشگاه استقلال پیگیری خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pmlr4