سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/16 16:16
کد خبر: 6184

انتقال نیمار به بارسلونا غیرممکن نیست

​اریک آبیدال مدیر ورزشی بارسلونا که بعد از اختلاف با لیونل مسی به شدت تحت فشار قرار دارد در یک اظهارنظر جنجالی دیگر می‌گوید بازگشت نیمار به بلوگرانا غیرممکن نیست.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: درحالیکه اوضاع بارسلونا امروز به شدت بحران زده است اظهارنظری منسوب به اریک آبیدال، مدیر ورزشی جنجالی این تیم بار دیگر در رسانه‌ها جنجالی شده است. با توجه به این صحبتهای منسوب به آبیدال به نظر می‌رسد بارسلونا واقعا قصد دارد در تابستان آتی نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن را به نوکمپ منتقل کند.

اریک آبیدال که بعد از مصاحبه‌اش با روزنامه اسپورت و پاسخ مسی به او در این ساعات به شدت تحت فشار قرار دارد و گفته می‌شود ممکن است از باشگاه اخراج شود در یک اظهارنظر جنجالی دیگر گفته که بازگشت نیمار به بارسلونا غیرممکن نیست. او همچنین اعلام کرده که بارسلونا می‌تواند لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر را هم به خدمت بگیرد.

بر اساس گزارشها در اسپانیا به نظر می‌رسد بارسلونا سه سال بعد از آنکه نیمار را از دست داد حالا عزم خود را جزم کرد تا در تابستان آتی با مبلغی بیش از 200 میلیون یورو او را بار دیگر راهی کاتالونیا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lpak3