پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/21 05:30
کد خبر: 6521

دلیل بی‌پولی پارسی‌ها لو رفت!

​اعضای کادرفنی و بازیکنان پارس جنوبی جم روز پرماجرایی را پشت سر گذاشتند

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از بانک ورزش : در فاصله ۴۸ ساعت به دیدار حساس این تیم مقابل سایپا ابتدا خبر از خودداری شاگردان افاضلی از تمرین رسانه ای شد و سپس بیانه ای با مضمون عدم بازی مقابل سایپا ازسوی بازیکنان پارس جنوبی جم منتشر شد تا روز پرماجرای این باشگاه جنوبی کامل شود.

این اتفاق درحالی رخ داد که روزگذشته مدیرعامل موقت و سرپرست زنبورهای جنوب هم به دلیل عدم واریز بودجه تخصیص داده شده ازسوی وزارت نفت توسط اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر استعفا دادند.

گویا بهانه اداره کل ورزش و جوانان بوشهر برای بلوکه کردن این مبلغ حمایتی از سوی وزارت نفت صادر نشدن مجوزهای لازم توسط بازرسی استان بوده تا این مبلغ به حساب باشگاه واریز نشود.

اما این حالا شنیده می شود که چنین مسئله ای صحت نداشته و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر بنام بازرسی استان قصد و برنامه دیگری دارد و این مسئله به درخطر سقوط قرارداشتن دونماینده استان بوشهر در لیگ برتر و اختلافات درون استانی بر می گردد.

گفته می شود رییس کل بازرسی کشور فردا به عسلویه سفر دارد و قراراست مسوولان پارس جنوبی با رایزنی که قراراست انجام دهند جلوی بهانه تراشی اداره کل ورزش و جوانان را بگیرند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xnxw4