دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/15 08:14
کد خبر: 6070

نظر آتیلا حجازی درباره نتیجه دربی

​پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در این شرایط حساس فرهاد نیاز به حمایت دارند و امیدوارم مسئولان باشگاه از مجیدی حمایت کنند.

به گزارش خبرنمگار رصد ورزشی و به نقل از باشگاه خبرنگاران: آتیلا حجازی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران که در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشت، درباره شهرآورد پایتخت اظهار داشت: هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس در حال حاضر شرایط خوبی دارند و پیش بینی من این است که دربی ۹۱، یک بازی جذاب و زیبا خواهد شد و امیدوارم در پایان بازی استقلال به پیروزی برسد.

حجازی درباره عملکرد فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال گفت: امیدوارم روند خوب تیم همچنان ادامه پیدا کند. در ۳ بازی گذشته استقلال نمایش خوبی ارائه کرد و در نتیجه گیری هم موفق بوده است. حفظ کردن چنین شرایطی بسیار سخت است و امیدوارم مجیدی حمایت کافی و لازم از سوی مسئولان باشگاه را داشته باشد. استقلال نیاز به حمایت دارد و امیدوارم این اتفاق بیفتد تا نتایج دلخواه هواداران رقم بخورد.

بازیکن پیشین استقلال درباره شرایط پرسپولیس در هفته‌های گذشته عنوان کرد: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و یحیی گل محمدی هم به تازگی هدایت این تیم را برعهده گرفته است. پرسپولیس در ۳ سال گذشته قهرمان لیگ برتر بوده و امسال هم صدرنشین است. مسلما نتایج پرسپولیس در سال‌های اخیر اتفاقی نبود و این تیم خوب متشکل از بازیکنان خوبی است که در فصول گذشته در کنار یکدیگر بازی کردند.

حجازی در ادامه بیان کرد: به اعتقاد من بازی بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود، اما نمی‌توانم درباره نتیجه بازی پیش بینی کنم، زیرا هر ۲ تیم شرایط ایده آلی دارند و نمی‌خواهم مانند هواداران متعصب به این بازی نگاه کنم. امیدوارم جدا از کیفیت بالا، استقلال بتواند نتیجه خوبی به دست بیاورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4ym7e4