پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/14 13:49
کد خبر: 6019

مادرم مجبورم کرد به آرژانتین برگردم!

مارکوس روخو، مدافع سابق منچستریونایتد، می گوید که مادرش از او خواسته از این تیم جدا شده و به باشگاهی در آرژانتین بازگردد.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛  روخو یک روز پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات اولدترافورد را ترک کرده و با امضای قراردادی قرضی تا پایان فصل جاری به استودیانتس پیوست. این بازیکن پیش از حضور در فوتبال اروپا در سال 2011 در آکادمی این باشگاه توپ زده بود و پس از آن در تیم هایی چون اسپارتاک مسکو، اسپورتینگ لیسبون و منچستریونایتد به میدان رفت.

19

مدافع 29 ساله آرژانتینی در گفتگو با یکی از نشریات این کشور اظهار داشت: " اتفاقات زیادی در کنار هم قرار گرفتند. من نیاز داشتم بازی کنم و به سطح قبلی خودم برگردم. خانواده ام اصرار زیادی کردند. مادرم به من گفت که برگردم. پیشنهادات زیادی برای پیوستن به سایر باشگاه ها داشتم اما چیزی که بهتر است حضور در خانه است. امیدوارم به زودی زود در میدان حضور داشته باشم.

می خواهم تمرین کنم و در کنار سایر پسرها باشم. بسیار خوشحال هستم. این رویای من بود. صحبت های بسیاری با سباستین ورون انجام دادم اما یک روز جرقه ای در ذهنم زده شد و تصمیم گرفتم برگردم. همه اتفاقات پشت هم رخ داد. " 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vmmp4