پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/14 09:11
کد خبر: 5998

سلطانی‌فر: برابر مهاجرت ورزشکاران بی‌تفاوت نیستیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: در برابر مهاجرت ورزشکاران به هیچ عنوان بی‌تفاوت نیستیم و معتقدیم با روش منطقی و غیر احساسی باید با ورزشکاران، پیشکسوتان و جوانان آینده ورزش کشور ارتباط برقرار کنیم و نظارت دقیق داشته باشیم تا بتوانیم این موضوع را کنترل کنیم.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ایسنا: مسعود سلطانی فر با اشاره به موضوع مهاجرت تعدادی از ورزشکاران کشور گفت: اینها فرزندان مردم، ایران و نظام هستند و ما در برابر این موضوع به هیچ عنوان بی‌تفاوت نیستیم و معتقدیم با روش منطقی و غیر احساسی باید با ورزشکاران، پیشکسوتان و جوانان آینده ورزش کشور ارتباط برقرار کنیم و شنونده نیازهای آنان باشیم.

 

وی به اظهارات این ورزشکاران بعد از مهاجرتشان اشاره کرد و افزود: معتقدم ما باید درها را باز بگذاریم و اجازه دهیم هر زمان که بخواهند قهرمانان کشورمان به میهن بازگردند.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: بیشتر این ورزشکاران مشکلات شخصی از جمله مشکلات با ریاست فدراسیون، مربی و یا مشکلات دیگر شخصی داشتند، بنابراین نباید به این موضوع به عنوان بحران سیاسی و اجتماعی نگاه کنیم.

وی در پایان به مذاکرات اخیر خود با مقامات کمیته بین‌المللی المپیک در لوزان سوئیس اشاره کرد و گفت: در این دیدارها مواضع و ملاحظات خود را به صورت صریح و روشن بیان کردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/276ae4