پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/11 14:15
کد خبر: 5810

کلوپ جایزه‌اش را تعارف کرد!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول به تمجید از عملکرد ساوتهمپتون، حریف این هفته تیمش پرداخت.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: با ثبت 19 امتیاز اختلاف با تیم دوم، دیگر کمتر کسی در مورد قهرمانی لیورپول در این فصل لیگ برتر تردیدی دارد. یورگن کلوپ در نشست خبری این هفته دیدار تیمش مقابل ساوتهمپتون حاضر شده و مدعی شد شرایط رقیب به گونه ای است که تیمی علاقه‌ای به رویارویی با آنها ندارد.

دیدار مقابل ساوتهمپتون: "من دیدار آنها مقابل لسترسیتی که با نه گل شکست خوردند را ندیدم، اما بازی مقابل چلسی را مشاهده کردم که چلسی به راحتی پیروز شد و ساوتهمپتون اعتماد به نفس کافی نداشت. من در آن مقطع چنین احساسی نسبت به ساوتهمپتون داشتم، اما تغییر روند آنها فوق العاده بوده است. اگرچه جایزه عنوان بهترین سرمربی ماه از آن من شد، اما به نظرم این عنوان باید به رالف هازن هاتل، سرمربی ساوتهمپتون تعلق می یافت. عملکرد آنها فوق العاده بوده و اگرچه ساوتهمپتون مقابل ولورهمپتون مغلوب شد، اما ولوز و ساوتهمپتون دو تیمی هستند که در این مقطع تیمی علاقه به رویارویی با آنها را ندارد."

شرایط جوئل ماتیپ: "معمولا هر کدام از مدافعان میانی وقتی آماده باز کردن باشند در ترکیب قرار می گیرند زیرا دیگری عموما مصدوم است. حالا برای اولین بار هر چهار مدافع ما شرایط بازی کردن دارند و می توانند در ترکیب لیورپول قرار گیرند."

احتمال حضور محمد صلاح در المپیک: "هنوز تصمیمی اتخاذ نشده و هیچکدام از طرفین تصمیم نگرفته اند. شرکت در رقابت های المپیک فوق العاده است، اما ای کاش بتوانیم کل بازیکنان تیم را برای تمرینات پیش فصل داشته باشیم، اما این به دلایل مختلف امکان پذیر نیست.

کسب سهمیه لیگ قهرمانان در پایان هفته بیست و چهارم: "لیگ قهرمانان مهم ترین تورنمنت فوتبال باشگاهی در جهان به شمار می آید و کسب زودهنگام مجوز صعود به شما در راه برنامه ریزی سریع تر کمک خواهد کرد. سال گذشته نیز شرایط مساعد بود ما یک سال پیش از آن ما دیرهنگام موفق به کسب سهمیه شدیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jlee3