چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/10 19:18
کد خبر: 5751

بعد از دیدن رونالدو عاشق شدم

برونو فرناندز، ستاره جدید منچستر یونایتد، از حضور در این تیم ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: از اولین روزهای نقل و انتقالات زمستانی شایعاتی درباره انتقال برونو فرناندز از اسپورتینگ لیسبون به منچستر یونایتد به گوش می رسید. با این وجود در مقطعی مذاکرات بین دو باشگاه به بن بست خورد و حتی این انتقال تا آستانه منتفی شدن نیز پیش رفت. روز گذشته اما پس از کش و قوس‌های فراوان مشخص شد که این ستاره ۲۵ ساله با قراردادی به ارزش ۵۵ میلیون یورو به جمع شیاطین سرخ پیوسته است.

 

ساعاتی پیش اما معارفه برونو فرناندز به شکل رسمی انجام شد. او پس از مراسم معارفه ضمن ابراز خوشحالی از حضور در منچستر یونایتد گفت: " بعد از دیدن کریستیانو رونالدو در منچستر یونایتد، عشق و علاقه من به این باشگاه نیز آغاز شد و از آن زمان به بعد یکی از طرفداران جدی باشگاه بوده ام. حضور در منچستر یونایتد و بازی کردن در این تیم احساس فوق العاده برای من خواهد بود. برای رسیدن به اینجایی که هستم تلاش زیادی انجام دادم و این وعده را به هواداران می دهم که تمام تلاش خود را برای کسب جام ها و کمک به تیم انجام خواهم داد."

 

فرناندز در ادامه گفت: " قصد دارم از باشگاه اسپورتینگ به خاطر تمام زحماتی که برای من کشید تشکر کنم. از اوله و همه کسانی که در باشگاه منچستر یونایتد به من اعتماد کرده‌اند هم تشکر می‌کنم و بی صبرانه منتظر دادن پاسخ اعتماد آن ها درون زمین مسابقه هستم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48bwn4