چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/09 15:10
کد خبر: 5679

شایعات در مورد ستین را باور نکنید

​جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا به حمایت قاطعانه از کیکه ستین سرمربی جدید باشگاه پرداخت.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: بارسلونا شنبه گذشته با شکست از والنسیا صدر جدول را از دست داد و به دشمن قدیمی خود رئال مادرید واگذار کرد. این اولین شکست کیکه ستین به عنوان سرمربی بارسا بود تا انتقادات از او شدت بگیرد.

برخی سبک بازی بارسا زیر نظر ستین که با پاس های عرضی متوالی همراه است را کسل کننده می دانند. ستین قراردادی دو ساله دارد و باید دید نتایجی که کسب خواهد کرد، ضامن بقای او برای فصل آینده نیز خواهد بود یا خیر.

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا در مصاحبه با موندودپورتیوو و در مورد شرایط کنونی باشگاه گفت:« از لحاظ روحی قدرتمند هستیم و چیزی تغییر نکرده است. بی تاب بازی بعدی هستیم و می خواهیم با شکست لگانس، راهی دور یک چهارم نهایی کوپا دل ری شویم. گفته بودم که با تغییر مربی حالا در مسیری متفاوت قرار داریم و ایده های جدید به تیم وارد شده است. در باشگاه به ستین اعتماد 100 درصدی وجود دارد. هنوز بازی های زیادی تا انتهای فصل باقی مانده و ما همچنان از شانس های اصلی قهرمانی لالیگا هستیم.»

بارتومئو در حمایت از ستین گفت:« هیچ کدام از شایعات در مورد او صحت ندارد و ستین همان مربی مورد علاقه ماست و به نگاه او به فوتبال و سبک مورد علاقه اش ایمان داریم. البته او تازه کارش را شروع کرده و مطمئنیم که با گذشت چند بازی، شاهد تغییراتی کاملا مثبت خواهیم بود.»

لزوم جذب مهاجم:« این مساله ای مربوط به تیم مدیریت ورزشی باشگاه است و آنها گزینه های مدنظر را بررسی می کنند. هنوز وقت داریم و احتمال زیادی دارد که یک مهاجم جدید جذب کنیم. این کار را بدون عجله و با آرامش انجام خواهیم داد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dv5m4