پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/07 14:04
کد خبر: 5471

خلیل زاده: فرهاد را مثل برادرم دوست دارم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: فرهاد را مثل برادرم دوست دارم و خوشحالم از اینکه او را به خانواده اش دعوت کردم.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از باشگاه خبرنگاران: اسماعیل خلیل زاده درباره بازی فردای تیمش برابر الریان گفت: فردا برابر تیم قوی بازی داریم، اما بازیکنان ما هم آماده هستند و ان شاالله بازی را برابر الریان می‌بریم.

او ادامه داد: اعضای تیم برای دیدار با الریان اعلام خستگی نکرده اند و فکر کنم با برد و دریافت پاداش و با وجود غیرت و جوانمردی که تیم دارد، فردا خستگی نداشته باشند، بازیکنان برای برد برابر الکویت هزار دلار دریافت کردند.

خلیل زاده افزود: دو بازیکن استقلال پای پرواز بابت دریافت طلب‌های فصل گذشته خود تهدیدی نکردند. یکی از بازیکنان تیم قراردادش ایراددار و باشگاه در این قرارداد مرتکب اشتباه شده بود که سازمان نظارتی جلوی قرارداد را گرفته و وقتی بازیکن را صدا زدیم و پس از انجام بررسی هام لازم، در نهایت به طور قطعی مشخص شد بازیکن مد نظر از ما طلبکار است. باید نامه دریافتی طلب بازیکن را به دستگاه نظارتی بزنیم و قول دادیم پول او را پرداخت کنیم، اما اینکه بازیکن لج و قهر کند قبول نداریم و لج بازی درست نیست.


CASاو درباره مصاحبه فرهاد مجیدی گفت: مصاحبه مجیدی را خواندم و بعد از بازی با الریان راجع به این موضوع توضیح می‌دهم.

خلیل زاده درباره اینکه فرهاد مجیدی ۶۵۰ میلیون تومان از استقلال گرفته است و نظرش درباره مصاحبه تند سرمربی تیم چیست گفت: هر رقمی که مجیدی از استقلال گرفته حقش خواهد بود و من این مبلغ را نه تایید و نه رد می‌کنم. فرهاد را مثل برادرم دوست دارم و خوشحالم از اینکه او را به خانواده اش دعوت کردم.  

او درباره اینکه به قطر می‌رود یا خیر گفت: من نمی‌روم و موسوی در آنجا حضور دارد و باید دعا کنیم با برد به ایران بازگردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z5zn3