یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/07 10:16
کد خبر: 5441

سرنشینان سقوط هلی کوپتر کوبی برایانت چه کسانی بودند؟

سانحه سقوط هلیکوپتر کوبی برایانت اسطوره بسکتبال جهان نه تنها جان خودش و دخترش را گرفت بلکه باعث مرگ شش نفر دیگر شد که پس از چند ساعت، هویت قربانیان مشخص شد.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛ کوبی برایانت در سن 41 سالگی در این سانحه درگذشت. او از سال 2016 از بسکتبال بازنشسته شده بود. او با وانسا برایانت ازدواج کرده بود و پدر چهار دختر به نامها ناتالیا، جیانا، بیانکا و کاپری کوپه (تازه متولد شده) بود. در این سانحه، دختر 13 ساله اش کوبو نیز در کنار او بود. دخترش مثل خودش عاشق بسکتبال بود و برای حضور در جلسه تمرینی سوار هلیکوپتر شده بود. او همیشه در کنار پدرش بود و می خواست یک بسکتبالیست درجه یک شود. هویت شش قربانی دیگر بدین شرح است:

جان آلتوبلی: بازیکن اسبق یونیورسیداد هیوستون تا پیش از مرگش در حوزه مربیگری بیسبال فعال بود. او که در 27 سال فعالیت به عنوان مربی چهار جام کسب کرده بود در سال 2019 توسط انجمن مربیان بیسبال آمریکا عنوان بهترین مربی را از آن خود کرده بود.

کری آلتوبلی: همسر جان آلتوبلی بود.

آلیسا آلتوبلی: دختر خانواده بود که فقط 13 سال سن داشت. او هم تیمی جیانا برایانت بود. 

کریستینا موسر: مربی تیم بسکتبال هاربور دی در نیوپورت بیچ بود که دختر کوبی در آن مدرسه تحصیل می کرد. او شوهر و فرزندانی داشت.

پایتون چستر: هم تیمی جیانا برایانت بود.

سارا چستر: مادر پایتون بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qpoj2