پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/06 16:21
کد خبر: 5403

خطر از بیخ گوش ستاره فوتبال گذشت

خطر از سر مارتین تریر گذشته و شرایط او در ساعات اخیر رو به بهبودی است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: در ابتدا صحنه های نگران کننده ای در ورزشگاه گروپاما رخ داده بود، اما خوشبختانه به نظر می رسد این حادثه به اندازه نگاه اول جدی نبوده است. امروز باشگاه لیون تایید کرد که مارتین تریر که پس از در جریان بازی برابر تولوز در روز یکشنبه، هوشیاری اش را از دست داده، حالا رو به بهبود است. این بازیکن 22 ساله در این دیدار در دقیقه 20 به روی زمین افتاد و در زمان حادثه هیچ کس در نزدیکی او نبود و این بازیکن بی حرکت روی چمن افتاده بود، بنابراین نگرانی فراوانی از این بابت برای همه حاضران در استادیوم بوجود آمد.

 

پس از چند دقیقه مراقبت های پزشکی، او بوسیله برانکارد به بیمارستان منتقل شد. بین اسپورتس مدعی شد تریر بین نیمه دوباره هوشیاری اش را به دست آورده و برای بازیابی در حال عزیمت به بیمارستان بوده است. امروز نیز باشگاه لیون اعلام کرد که مارتین تریر به دلیل افت ناگهانی فشار خون ضعف کرده، اما اکنون شرایط بهتری دارد. لیون به لطف گل های ماکسول، موسی دمبله و اکامبی که به جای تریر وارد زمین شده بود، در این دیدار با نتیجه 0-3 به پیروزی دست یافت.

باشگاه لیون ساعتی قبل با انتشار بیانیه ای کوتاه اعلام کرد: "مارتین تریر غش کرده بود، اما حالا شرایط او بهتر است و هوشیاری اش را دوباره به دست آورده است."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48bbl4