چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/06 16:07
کد خبر: 5398

درخشش مهدی رحمتی در بازی شماره 59

سید مهدی رحمتی شب گذشته توانست نمایش عالی برابر الرفاع بحرین به نمایش بگذارد که منجر به صعود شهر خودرو به مرحله نهایی پلی‌آف شد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: هر چند دوربینی برای پوشش زنده نخستین نمایش آسیایی شاگردان سرآسیایی در ورزشگاه شارجه وجود نداشت اما اندک حاضران در ورزشگاه، دوئلی جذاب و مهیج را نظاره کردند؛ در شب صعود تاریخی مشهدی‌ها به مرحله نهایی پلی‌آف ACL 2020 چند ستاره برای پیروزی شهر خودرو سنگ تمام گذاشتند.

 

ستارگانی چون امین قاسمی نژاد، محمدرضا خلعتبری و مهدی رحمتی. سه مهره ارزشمند و کلیدی شهر خودرو که هر کدام به خوبی وظایف‌شان را در ارنج چیده شده از سوی سرآسیایی ایفا کردند؛ فارغ از زوج موفق قاسمی نژاد و خلعت در میانه میدان، که منجر به ثبت دو گل برای نماینده ایران شد، در درون دروازه مهدی رحمتی یک گل را دریافت کرد اما موقعیت های متعددی را از روی دروازه تیمش نجات داد.

 

رحمتی شب درخشان خود را با چند واکنش زیبا، به ویژه سیو یک موقعیت تک به تک و البته واکنش استثنایی روی شوت از راه دور الرفاعی‌ها گذراند؛ او یکبار هم با خروجی فوق عالی موقعیت تک به تک دیگری از الرفاع را گرفت تا با شایستگی به عنوان یکی از ستارگان نبرد دیروز شهر خودرو و الرفاع به شمار برود.

سید شهر خودرویی‌ها که حالا باتجربه‌ترین بازیکن ایرانی لیگ قهرمانان آسیا هم به شمار می‌رود، شب گذشته 59مین دوئل آسیایی خود را پشت سر گذاشت اما در ثبت کلین شماره 24 خود ناکام ماند؛ اتفاقی که تحقق آن در روز سه شنبه و دوئل فوق حساس برابر السیلیه می‌تواند به قیمت صعود به مرحله گروهی ACL 2020 منجر شود.

البته کار مهدی رحمتی به مراتب برابر السیلیه با مهاجمان خطرناکی از جمله کریم انصاری فرد، سخت‌تر از الرفاع است اما آمادگی بدنی و فنی عالی او، دلگرمی بزرگی برای همبازیان و بیشتر کادرفنی شهر خودرو برای مصاف مهم روز سه شنبه به حساب می‌آید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27ake2