سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/06 16:05
کد خبر: 5396

ستاره لیورپول مومیایی می‌شود + عکس

ستاره مصری لیورپول قرار است به تازه‌ترین فرد مشهوری تبدیل شود که مجسمه مومیایی وی به موزه مشهور مادام توسو لندن اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ایرنا: «محمد صلاح» ۲۷ ساله پس از پیوستن از آ.اس رم به قرمزهای آنفیلد در سال ۲۰۱۷، مورد تمجید و ستایش فراوانی قرار گرفته و در نخستین فصل حضورش در آنفیلد جایزه بازیکن سال اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای انگلیس و همچنین کفش طلای لیگ جزیره را در ۲ فصل اخیر از آن خود کرده است.

 

علاوه بر این، کارهای خارق العاده صلاح در زمین بازی، وی لیورپول را ۲ بار پیاپی به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند و یک بار هم جام قهرمانی را برای آنان به ارمغان آورد.

 

این در حالی است که به احتمال فراوان، صلاح نخستین جام قهرمانی قرمزها را پس از ۳۰ سال به صندوقچه افتخارات این تیم اضافه خواهد کرد.

شاهکارها و رکوردشکنی‌های صلاح در پیراهن لیورپول به وضوح چشم طراحان را در موزه معروف مادام توسو گرفت و در نتیجه آنان تصمیم گرفتند تا مومیایی وی را به کلکسیون تندیس‌های ورزشکاران مشهور این موزه انگلیسی اضافه کنند.

صلاح به فهرست چهره‌های مشهور حاضر در این موزه همچون خانواده سلطنتی انگلستان و همچنین ستاره‌های دنیای موسیقی و فیلم از سرتاسر جهان اضافه خواهد شد.

مرد مصری به تازگی به منظور آغاز مراحل ساخت این تندیس مومیایی به تیم طراحان این موزه ملحق شده است و انتظار می‌رود محصول نهایی اواخر سال جاری در همین موزه به نمایش در آید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/458om4