پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/06 15:33
کد خبر: 5370

دژاگه: سنگ‌پراکنی در فوتبال ما جدید نیست

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت که سنگ‌پراکنی در فوتبال ایران، اتفاق جدیدی نیست.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از تسنیم: اشکان دژاگه درباره اینکه برای اولین بار در فوتبال ایران، در حاشیه دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس به او فحاشی می‌شد، اظهار داشت: فوتبال است دیگر!

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز به کسب قهرمانی لیگ برتر امیدوارند یا خیر، تصریح کرد: بازی‌های زیادی تا پایان فصل مانده است. باید تمرکز کنیم و در دیدارهای بعدی امتیاز بگیریم. امروز روز سختی بود و ما به امتیازات مسابقه نیاز داشتیم، اما فوتبال همین است و برد و باخت دارد.

 

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور تبریز درباره درگیری‌اش با شجاع خلیل‌زاده در دقایق پایانی مسابقه اظهار داشت: شجاع عزیز من است و مدت‌هاست که او را می‌شناسم. زمانی که به تیم ملی آمدم، همراه خلیل‌زاده بودم و این اتفاقات در فوتبال طبیعی است. او را دوست دارم و امیدوارم موفق باشد.

دژاگه درخصوص اینکه گفته می‌شود برای سرمربیگری تیم ملی از بازیکنان این تیم نظر خواسته‌اند، خاطرنشان کرد: از این موضوع خبر ندارم.

وی درباره سرمربیگری علی دایی و در پاسخ به این پرسش که در شرایط فعلی، مربی ایرانی به درد تیم ملی می‌خورَد یا خارجی، گفت: گزینه‌های فعلی از جمله دایی، مربیان بزرگی هستند و خودشان باید تصمیم بگیرند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران درباره نظرسنجی از بازیکنان تیم ملی و اینکه آنها علی دایی را بهترین گزینه سرمربیگری این تیم می‌دانند، اظهار داشت: با کسی حرف نزدم.

دژاگه در مورد سنگ‌پراکنی هواداران پرسپولیس و تراکتور به یکدیگر گفت: این موضوع اتفاق جدیدی در فوتبال ما نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4ypgy4